2777
2789
عنوان

بارداری

| مشاهده متن کامل بحث + 2782 بازدید | 23 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه بابا چرابد باشه.یه کم خون میگیرن.با اون یه ذره خون اتفاقی نمیافته گلم.من واسه اینکه بتام بره بالا ...

خب من هنوز دکترمم مشخص نکردم از شنبه ان شاءالله...تو هفته چندم سک حاملگی مشخص میشه

خب من هنوز دکترمم مشخص نکردم از شنبه ان شاءالله...تو هفته چندم سک حاملگی مشخص میشه

معمولا هفته پنج مشخص میشه تو سونو.اما بازم بستگی داره به عدد بتا.اگه بتات دیر بیاد بالا خب مسلما دیرتر ساک رو میبینی ولی حداقلی عدد بتا برای دیدن ساک 1500 هست

معمولا هفته پنج مشخص میشه تو سونو.اما بازم بستگی داره به عدد بتا.اگه بتات دیر بیاد بالا خب مسلما دیر ...

خب کاره خاصی باید کرد ه بتا بالا بره.من با توجه به عدد بتام کهنوز زوده برای دیدن ساک

خب کاره خاصی باید کرد ه بتا بالا بره.من با توجه به عدد بتام کهنوز زوده برای دیدن ساک

نه عزیزم فقط استرس نداشته باش با خیال راحت به زندگیت ادامه بده.زیر نظر دکتر هم باش.دکترتو زود تر مشخص کن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز