2777
2789

تبلیغ برنامشو کرد ورفت بچه ها به هیچ وجه اس نزنید اینا یه مشت دلال تلویزیونن  فقط به فکر پولن

تو زندگی مجبور نیستی به هیچکسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از وجدانت ،اینو هیچوقت یادت نره😇

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ان شاء الله که زندگیش مستدام باشه و مثل اغلب بقیه بازیگرها به فوتی بند نباشه


ازش یک کمی خوشم اومد از روزی که کلیپ دفاع از رزمندگان‌مدافع حرم رو ازش دیدم

کرونا اگه فقط یک خوبی داشت این بود که همه بفهمن جواب امر به معروف《به تو چه ؟》نیست. بفهمن آلودگی یک نفر به همه ربط داره👌🙄تعجب میکنید چرا بعضی از اونهایی که میگفتن به خاطر کرونا نمازجمعه ها باید تعطیل و قم قرنطینه بشه، الان خودشون گله ای راه افتادن رفتن شمال یا جنوب؟بابا لیدرهای اینها همون عاریایی هایی هستن ک واسه مراسم اربعین و حج به ما میگفتن عرب پرست،بعد خودشون به خاطر یه مشت دلار رفتن عربستان دیکتاتور وکودک کش،پاچه خواری شاهزاده های سعودی رو کردن و اونجا همه ترانه ای خوندن غیر از خلیج فارس!😏😷دعای غریق که امام صادق(ع)برای نجات از فتنه های اخرالزمان سفارش کرده اند:"یا الله و یا رحمن و یا رحیم، یا مقلب القلوب، ثبت قلبی علی دینک"🙏🙏 دوست من، دعای عظم البلا و دعای یا من تحل و دعای عهد با توجه به معانی فراموشمون نشه⚠🙏اگر نماز قضا بشه میشه جبران کرد، اگر روزه قضا بشه میشه جبران کرد ولی اگر ولایت قضا بشه نمیشه جبران کرد😔یکباردرسقیفه قضاشد،حضرت زهرا(س) را شهید کردند😢یکباردرصفین قضا شد،حضرت علی (ع) را شهید کردند😢امام حسن شهید شدند😢 تا "مردم بفهمند" نمی شود به پیمان صلح معاویه اعتماد کرد؛ امام حسین شهید شدند😢تا "مردم بفهمند" یزید ظالم است،یک تاریخ هزینه شد تا یه عده دیرفهم بفهمند! در حالی که میشد فقط با گوش کردن به "ولی‌خدا" هزینه نداد⚠️😔سلیمانی یک فرد نیست،یک مکتب است❤ شهید سلیمانی برای دشمن خطرناک تر از سردار سلیمانی است👊✌#مکتب_سلیمانی📚🕯🚩#انتقام سخت👊💣#مرگ_بر_آمریکا✊👊الا حزب الله هم الغالبون

چیز خاصی نگفت اینکه قراره یه برنامه بسازه واسه شبکه سه و یکم درمورد زندانیا گفت و اینکه رتبه پنج کنکور بوده و عربی و معارف کنکور درس میداده

من میخوره به دیوار سرم ...هی میگیره به سیگار پرم💔
اره با عمه من 😂😂😂😂 اقاااا دروغ گفدم    

ای بابا 

اینجام سرکاری 

منو بگو دعام رو خرج کجا کردم

پسش بدید😁😁

کرونا اگه فقط یک خوبی داشت این بود که همه بفهمن جواب امر به معروف《به تو چه ؟》نیست. بفهمن آلودگی یک نفر به همه ربط داره👌🙄تعجب میکنید چرا بعضی از اونهایی که میگفتن به خاطر کرونا نمازجمعه ها باید تعطیل و قم قرنطینه بشه، الان خودشون گله ای راه افتادن رفتن شمال یا جنوب؟بابا لیدرهای اینها همون عاریایی هایی هستن ک واسه مراسم اربعین و حج به ما میگفتن عرب پرست،بعد خودشون به خاطر یه مشت دلار رفتن عربستان دیکتاتور وکودک کش،پاچه خواری شاهزاده های سعودی رو کردن و اونجا همه ترانه ای خوندن غیر از خلیج فارس!😏😷دعای غریق که امام صادق(ع)برای نجات از فتنه های اخرالزمان سفارش کرده اند:"یا الله و یا رحمن و یا رحیم، یا مقلب القلوب، ثبت قلبی علی دینک"🙏🙏 دوست من، دعای عظم البلا و دعای یا من تحل و دعای عهد با توجه به معانی فراموشمون نشه⚠🙏اگر نماز قضا بشه میشه جبران کرد، اگر روزه قضا بشه میشه جبران کرد ولی اگر ولایت قضا بشه نمیشه جبران کرد😔یکباردرسقیفه قضاشد،حضرت زهرا(س) را شهید کردند😢یکباردرصفین قضا شد،حضرت علی (ع) را شهید کردند😢امام حسن شهید شدند😢 تا "مردم بفهمند" نمی شود به پیمان صلح معاویه اعتماد کرد؛ امام حسین شهید شدند😢تا "مردم بفهمند" یزید ظالم است،یک تاریخ هزینه شد تا یه عده دیرفهم بفهمند! در حالی که میشد فقط با گوش کردن به "ولی‌خدا" هزینه نداد⚠️😔سلیمانی یک فرد نیست،یک مکتب است❤ شهید سلیمانی برای دشمن خطرناک تر از سردار سلیمانی است👊✌#مکتب_سلیمانی📚🕯🚩#انتقام سخت👊💣#مرگ_بر_آمریکا✊👊الا حزب الله هم الغالبون
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز