بچهاااا من یه حرف میزنم میرم لطفا دخترا خیلی مراقب خودتون باشینن ما دخترا خیلی اسیب میبینیم به هیچ کس اعتماد نکنین مخصوصا عمو و دایی اینا خیلی عوضی ان خیلیی اصلا براشون مهم نیس تو خواهر زادشی یا برادر زادش مراقب خودتون باشین حد مرز تون حفظ کنین و خانومایی که دختر کوچیک دارین لطفا اینا تنها نزارین بچها کوچیک تنها نزارین با عمو داییشون یا هر مرد دیگه تراخداا همیشه دخترت همراه خودت باشه چون اگه چنین اتفاقی بیفته دخترت نمیتونه بگه بهت ترس داره و از همون بچگی روح روانت اسیب میبینه من یکی از همون دخترام که اسیب دیدم دوست ندارم بقیه دخترا هم اینجور بشن خیلی سخته به زندگی بر نمیگردی ما دخترا چقدر گناه داریم