2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

داداش ولکن سر صب😂

والا بوخودا 😂😂

این پریشان احوالی را که میخوانی، داستان من است.من که نامم گم شده، و جسمم دفن میان این اوباش و الوات و هرزه و کفتار صفت. که همگی این صفات در شخصیت پدر من خلاصه شده. پدری که میخواست ستون و سایه بالای سر خانه و خانواده باشد حالا تبدیل شده است به یک دشمن خونی و که از هیچ ضربه ای بر پیکره خانواده دریغ نمیکند. آقایون عزیز درخواست دوستی ندید، من کلا از مرد جماعت بیزارم ، متنفرم ، نمونه بارزش بابای حرومی خودم . پس درخواست دوستی لطفااااااا نده چون اگه درخواست دوستی بدی انواع و اقسام فحش ناموسی رو بدرقه راهتون میکنم . گه منت روزگار ، گه منت خلق،///// ای مرگ بیا که زندگی مارا کشت. جسم قبر و جامه قبر و خانه قبر ///// باز لفظ زندگان عنوان ماست،،،،،،،،،مردای بی رگ تو تاپیکای من اظهار نظر نکنن،

خواب دیدم شوهرم خیانت کرده حالم بده😭😭😭

من خواب دیدم سالها پیش شوهرم فقط به یه دختر نگاه میکرد دختره خیلی جذاب بود من اصلا نمیشناختم بعد از دو ۳ سال اوندختر و دیدم هنوز ازش بدم میاد

داداش ولکن سر صب😂

سر جدت بی حساب میگم؟؟؟؟


تهران که میام روم نمیشه بگم لرم از بس بیرالوند آبرومون رو برده نکبته بی بته

این پریشان احوالی را که میخوانی، داستان من است.من که نامم گم شده، و جسمم دفن میان این اوباش و الوات و هرزه و کفتار صفت. که همگی این صفات در شخصیت پدر من خلاصه شده. پدری که میخواست ستون و سایه بالای سر خانه و خانواده باشد حالا تبدیل شده است به یک دشمن خونی و که از هیچ ضربه ای بر پیکره خانواده دریغ نمیکند. آقایون عزیز درخواست دوستی ندید، من کلا از مرد جماعت بیزارم ، متنفرم ، نمونه بارزش بابای حرومی خودم . پس درخواست دوستی لطفااااااا نده چون اگه درخواست دوستی بدی انواع و اقسام فحش ناموسی رو بدرقه راهتون میکنم . گه منت روزگار ، گه منت خلق،///// ای مرگ بیا که زندگی مارا کشت. جسم قبر و جامه قبر و خانه قبر ///// باز لفظ زندگان عنوان ماست،،،،،،،،،مردای بی رگ تو تاپیکای من اظهار نظر نکنن،

دیروز گفتم ایران۲-۱میبره ولی لامصب افساید شد😄😄

آره دقیقا

اومدم تو سایت بگم بهت درسته حدس

بعد دیدم گفتن آفساید شد

اصلا از دست رفتم

ایران من ❤️🇮🇷 نر های سایت درخواست ندید که توی تاپیکت هام ابرو براتون نمیذارم باتشکر

من درست حدس زدم داور خرابش کرد😄😄

آره

الانم نباید مساوی بشه

اگه مساوی بشه

ایران حذف میشه

اگه اتریش ببره

یا الجزایر ببره

هیچ اثری نداره

ولی اگه مساوی بشه حذف میشیم

ایران من ❤️🇮🇷 نر های سایت درخواست ندید که توی تاپیکت هام ابرو براتون نمیذارم باتشکر

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز