2777
2789
عنوان

پیشنهاد😐

| مشاهده متن کامل بحث + 185 بازدید | 34 پست
نه خوشش میادولی اکثر پسرای لول بالا دوبار نمیگن🦥

نمیدانم والا من زیاد اطلاعات ندارم درموردشون 😂🤍

 مرا دردی ست اندر دل که گر گویم زبان سوزد                      اگر پنهان کنم، ترسم که مغز و استخوان سوزد...                                            

شاید طرفو چند بار دیده ازش خوشش اومده و میخاد باهاش آشنا بشه باید چکار کنه؟

منظور شروع رابطه خیابونی هست ..اگه پسره واقعا آدم باشه و اهل زندگی.. برا دختر مورد علاقش به آب و آتیش میزنه که بیاد خواستگاری و رسمی کنه...وگرنه اگه از اون پسرا باشه میگه چرا خودم اذیت کنم و اهل ازدواج که نیستم پس همین رابطه خیابونی خوبه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هعیییهمینطوری هی آدم دز دست میدماسی یکی حالا پی ویمه چند وقته هی میگه من از شغلش خوشم نمیاد نمیدونم ...

چند سالتهه؟

شغلش چیه که خوشت نمیاد ؟

عای منم دردم همینه میبینی از یکی خیلی خوشم میاد ولی قیافه میگیرم براش🙂🙏😂

بنام قوم لر،آن قومی که با عشق نفس میکشند و با عشق میمیرند!

ای بابا🙂🤣

بوخشی سیسی 🥲😂😂✨️

 مرا دردی ست اندر دل که گر گویم زبان سوزد                      اگر پنهان کنم، ترسم که مغز و استخوان سوزد...                                            

چند سالتهه؟شغلش چیه که خوشت نمیاد ؟عای منم دردم همینه میبینی از یکی خیلی خوشم میاد ولی قیافه میگیرم ...

اره یه بار بیرون یکی خیلی تایپم بود خب لاشی پیاده ش بیا بازم بگو دیگه نیومد دلم موندیشش😭😂

۲۰ سالمه تو چی؟

معلمه

منظور شروع رابطه خیابونی هست ..اگه پسره واقعا آدم باشه و اهل زندگی.. برا دختر مورد علاقش به آب و آتی ...

عشق تو نگاه اول که نیست

پسره با دختره آشنا میشه و میفهمه اصن دختره ارزش ازدواج کردنو داره یا بقول شما از این دختر خیابونیاست

اون موقعیم که میخاد پیشنهاد بده نمیدونه دختر،دختر خوبیه که خودشو کوچیک کنه چند بار بره جلو پیشنهاد بده یا نه

وگرنه همون اول کسی عاشق کسی نمیشه فقط فیسو رفتاره که بدل میشینه

بنام قوم لر،آن قومی که با عشق نفس میکشند و با عشق میمیرند!

اره یه بار بیرون یکی خیلی تایپم بود خب لاشی پیاده ش بیا بازم بگو دیگه نیومد دلم موندیشش😭😂۲۰ سالمه ...

وای منم همینمم🙂😂

من 18

خوبه که

میتونه کم کم ی شغل دومیم داشته باشه

بنام قوم لر،آن قومی که با عشق نفس میکشند و با عشق میمیرند!

خب اگه خوشت اومد از طرف چرا باید رد کنی؟

تو بار اول پرو میشه و فک میکنه از این دختر دم دستیایی

دوست دارم قشنگ سختی بکشه تا بم برسه🤣

بنام قوم لر،آن قومی که با عشق نفس میکشند و با عشق میمیرند!

فداسرت تیام 😂✨🤍

عزیزمنییییییی 🥹🤍

 مرا دردی ست اندر دل که گر گویم زبان سوزد                      اگر پنهان کنم، ترسم که مغز و استخوان سوزد...                                            

تو بار اول پرو میشه و فک میکنه از این دختر دم دستیاییدوست دارم قشنگ سختی بکشه تا بم برسه🤣

منطقی فکر کن زندگیه واقعیه فیلم و سریال ک نیست..

«از خودم شرمنده شدم وقتی فهمیدم زندگی یک جشن بالماسکه بود درحالیکه من با چهره واقعی ام در آن حاضر بودم.»
منطقی فکر کن زندگیه واقعیه فیلم و سریال ک نیست..

منطقیم

پسره با خودش میگه این وقتی انقد زود واسه من وا داده صدرصد واسه بقیم اینشکلیه چرا باید اینو بگیرمش ؟😂

بنام قوم لر،آن قومی که با عشق نفس میکشند و با عشق میمیرند!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز