وای خداروشکررررررر ... تهرانش خیلی برام مهمه . اجی حقیقتا حستو خیلی قبول دارم ... به خدا این اخرین سوالمه ، وقتتو نمیگیرم😂❤️حس میکنی کدوم یکی از دانشگاه های سطح شهر تهرانو میارم ؟ واستا برات بگم😂❤️اصلا اول بگو بازم حست میگه میرم یکی از دانشگاه های تهران ؟
نگا دانشگاه ها ایناس :😂❤️( الان با چوب میفتی دنبالم😂)
دانشگاه تهران
شهید بهشتی
امیر کبیر
شریف
خواجه نصیر
علم و صنعت
تربیت مدرس
الزهرا
خوارزمی ( البته خوارزمی محل تحصیلش کرجه )