nahid9915 مدیر عضویت: 1405/04/04 تعداد پست: 38 عنوان کسی نیست | مشاهده متن کامل بحث + 45 بازدید | 15 پست کسی نیست جوابمو بده امروز | 08:41 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nahid9915 مدیر استارتر عضویت: 1405/04/04 تعداد پست: 38 عزیزم حساس نشو..همین طوسی رو بپوش..نامحرم ک تو جلسه نی من خودم بیشتر مواقع رنگ پا می پوشم کلا راحتم فقط بخاطر مجلس روضه گفتم زشته که رنگ پا بپوشم چون از مشکی بدم میاد