2777
2789
پذیرایی ما این مدلیه خب نخواه 🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

این که دیگه پذیرایی نیست تهدید هستش😂

آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشد هیزم است.                                                                *************************************************    از دیروز بیاموز برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش و تلاش کن💫

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هر کس فقط یه دونه اون وسطیه که بستنیه مال خودمه برش ندارینا☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕ ...


ممنون(🍦)

رهــــا..................................................................................... اینجا سعی میکنم مواظب تایپ کردنم باشم ؛ چون پشت هر اکانتی قلبی میتپــ🩷ـــه

ممنون(🍦)

😐

جییییییییییییییییغ بستنی مو بدهههههههههههههههه🤼🏻♀️

پروفایل خودمم 🎀 آوای ته تغاری💅🏻👄 خدای رقص و هنر🖌📸💃🏻باوقارم اما سلیطه ام💀🎀 مرتیکه لاشی درخواست ندههههههه پدر نامعلوم🔪🩸 تو تاپیک های من مزه پرونی نکنید مگر اینکه واقعا عنوان تاپیکم فان باشه🙃❕️ضمنا اگر قبلا باهات دعوام شده و دیدی تو یه تاپیک دارم جوابتو میدم🤮، بدون که اونقدر ارزش برات قائل نیستم که بخوام اسم کاربری گوهت رو موقع دعوا حفظ کنم تا بعدا بشناسم و جوابتو ندم اوکی ؟ 👍🏻🤣 خوب حرف بزنی خوب حرف میزنم 🥰💋بد حرف بزنی میرینم بهت👺💩 دختر خوبی ام البته تا قبل اینکه که کسی پا رو دمم بذاره!!️

همینی که هست گفتم ک 🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

خب حداقل چاقو رو از زیر گلوم بردارین بتونم حرف بزنم اینجوری گلوم میبره😅

آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشد هیزم است.                                                                *************************************************    از دیروز بیاموز برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش و تلاش کن💫
😐جییییییییییییییییغ بستنی مو بدهههههههههههههههه🤼🏻♀️


تموم شد😋 خوش مزه هم بود

🧅 بیا پیاز بخور مفید تر هم هست

رهــــا..................................................................................... اینجا سعی میکنم مواظب تایپ کردنم باشم ؛ چون پشت هر اکانتی قلبی میتپــ🩷ـــه

بدرک 🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

یاخدا یعنی جون انسان های دیگه براتون هیچ اهمیتی نداره😂

آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشد هیزم است.                                                                *************************************************    از دیروز بیاموز برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش و تلاش کن💫
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792