2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فک کنم سومین یا چهارمین روز دختره امساله😂😂😃

اره دقیقا

چندماه قبل تو کوهسنگی تنها نشسته بودم یهو چندتا پسر زیر بیست سال اومدن جلوم گفتن روزت مبارک .. گفتم مگه چه روزیه؟؟ گفت روز دختر.. پشت بندش گفت دوستم ازتو خوشش اومده میشه شمارتو بدی.. گفتم من همسن مامان رفیقتم 😁 که عذرخواهی کردن رفتن.

اونجا من فهمیدم روز دختره و زنگ زدم به بابام که روز دختره هاااا.. بعد قطع کردن فورا پیامک واریزی بانک اومد

شیطونه میگه امروزم زنگ بزنم🤗🤗

   سلام ،سمیرا هستم ،یک حامی و مدافع  سرسخت حقوق حیوونا ❤❤ فرشته های بی بالی که روح دارن ، احساس دارن ،حق زندگی و امنیت دارن جرمشون فقط اینه که زبان ندارن  .من عاشق همشونم  فرقیم نداره چی باشه ،سگ ،گربه ،کبوتر و ....حتی کلاغ ، عشق میدم  بهشون و صد برابر عشق میگیرم از همشون ،خدا هم اون بالا میبینه و دعاشونو در حقم مستجاب میکنه 🤗روزانه تو کوچه خیابونا چشم های معصوم سگ و گربه های بی پناهیو میبینیم که واسه تکه ای نون یا جرعه ای اب سرگردونن .میشه  یه لقمه از غذاتو بهش بدی و نا امیدش نکنی؟ بخدا که ثوابش کمتر از سیر کردن آدم تشنه و گرسنه نیست . اینا هم مخلوق خدان،خدا دوسشون داشت که آفریدشون 😻پس توهم مخلوق خدارو دوست داشته باش اینا خیلی معصومن اینا اشیاء بی جون نیستن..😻😻 تو روزای گرم بیاین بفکرشون باشیم حتی یه ظرف اب کوچیک کنار جدول تو پیاده رو یا زیر درخت  بزارین باعث میشین یه موجود بی زبون از تشنگی دربیاد همین کارهای کوچیک باعث میشه اونا دعاتون کنن ، خدا هم ازون بالا میبینت و جبران می‌کنه واست  اون موقع است که گره ای که  تو زندگیت داری  بخودیه خود باز بشه مشکلت حل بشه ،دست به خاک بزنی طلا بشه ، روزیت زیاد بشه .من خیلیییی امتحان کردم و هربار هم جواب گرفتم ،تو هم امتحان کن دل بده به حیوونای بی پناه و یتیم ،زودتر از صدتا نذر و دعا و چله جواب میگیری . فقط یکبار امتحان کن فقط یکبار ❤ از ته قلبم ایمان دارم  .....اگه امضامو میخونی بی توجه رد نشو کافیه یکبار امتحان کنی 😚🤗❤ الانم که هوا سرد شده بیاین بفکرپرنده ها هم باشیم . تو این هوا ،غذای کمی میتونن پیدا کنن ولی با همون خرده نون های تو سفره هامون هم سیر میشن و بخاطر گشنگی تو سرما یخ نمی‌زنن. ...درسته بچشم نمیاد ولی همین محبت های کوچیک واسه اونا خیلیییی بزرگه ، می‌تونه جونشونو حفظ کنه ...مهربونی با حیوونا خیلی خوبه..بیاین حیوونارو دوست داشته باشیم ...انرژییشون مث آفتااب🌞بهت میتابه و  روحتو  لطیف میکنه مث برگ گل🌹🌹🌹.                                                  # نه ، به حیوان آزاری .

ایندفعه دیگه بلاکت می کنه بابات 😅😅😅😅

نهههه لحنمو میشناسه.. یه به به یعنی بابا میگم دقیقا میفهمه چی تو سرمه

   سلام ،سمیرا هستم ،یک حامی و مدافع  سرسخت حقوق حیوونا ❤❤ فرشته های بی بالی که روح دارن ، احساس دارن ،حق زندگی و امنیت دارن جرمشون فقط اینه که زبان ندارن  .من عاشق همشونم  فرقیم نداره چی باشه ،سگ ،گربه ،کبوتر و ....حتی کلاغ ، عشق میدم  بهشون و صد برابر عشق میگیرم از همشون ،خدا هم اون بالا میبینه و دعاشونو در حقم مستجاب میکنه 🤗روزانه تو کوچه خیابونا چشم های معصوم سگ و گربه های بی پناهیو میبینیم که واسه تکه ای نون یا جرعه ای اب سرگردونن .میشه  یه لقمه از غذاتو بهش بدی و نا امیدش نکنی؟ بخدا که ثوابش کمتر از سیر کردن آدم تشنه و گرسنه نیست . اینا هم مخلوق خدان،خدا دوسشون داشت که آفریدشون 😻پس توهم مخلوق خدارو دوست داشته باش اینا خیلی معصومن اینا اشیاء بی جون نیستن..😻😻 تو روزای گرم بیاین بفکرشون باشیم حتی یه ظرف اب کوچیک کنار جدول تو پیاده رو یا زیر درخت  بزارین باعث میشین یه موجود بی زبون از تشنگی دربیاد همین کارهای کوچیک باعث میشه اونا دعاتون کنن ، خدا هم ازون بالا میبینت و جبران می‌کنه واست  اون موقع است که گره ای که  تو زندگیت داری  بخودیه خود باز بشه مشکلت حل بشه ،دست به خاک بزنی طلا بشه ، روزیت زیاد بشه .من خیلیییی امتحان کردم و هربار هم جواب گرفتم ،تو هم امتحان کن دل بده به حیوونای بی پناه و یتیم ،زودتر از صدتا نذر و دعا و چله جواب میگیری . فقط یکبار امتحان کن فقط یکبار ❤ از ته قلبم ایمان دارم  .....اگه امضامو میخونی بی توجه رد نشو کافیه یکبار امتحان کنی 😚🤗❤ الانم که هوا سرد شده بیاین بفکرپرنده ها هم باشیم . تو این هوا ،غذای کمی میتونن پیدا کنن ولی با همون خرده نون های تو سفره هامون هم سیر میشن و بخاطر گشنگی تو سرما یخ نمی‌زنن. ...درسته بچشم نمیاد ولی همین محبت های کوچیک واسه اونا خیلیییی بزرگه ، می‌تونه جونشونو حفظ کنه ...مهربونی با حیوونا خیلی خوبه..بیاین حیوونارو دوست داشته باشیم ...انرژییشون مث آفتااب🌞بهت میتابه و  روحتو  لطیف میکنه مث برگ گل🌹🌹🌹.                                                  # نه ، به حیوان آزاری .

چه جالب،وای فقط عشق و عاشقی پسرای زیر۲۰سال😂😣خوبه زنگ بزن یاد آوریکن😂

اره حتماااا زنگ میزنم الان صددرصد خوابن.. یک ساعت دیگه زنگ میزنمم

ته تغاریشونم عادت دارن به این اخلاقام با وجود شوهر 😁

   سلام ،سمیرا هستم ،یک حامی و مدافع  سرسخت حقوق حیوونا ❤❤ فرشته های بی بالی که روح دارن ، احساس دارن ،حق زندگی و امنیت دارن جرمشون فقط اینه که زبان ندارن  .من عاشق همشونم  فرقیم نداره چی باشه ،سگ ،گربه ،کبوتر و ....حتی کلاغ ، عشق میدم  بهشون و صد برابر عشق میگیرم از همشون ،خدا هم اون بالا میبینه و دعاشونو در حقم مستجاب میکنه 🤗روزانه تو کوچه خیابونا چشم های معصوم سگ و گربه های بی پناهیو میبینیم که واسه تکه ای نون یا جرعه ای اب سرگردونن .میشه  یه لقمه از غذاتو بهش بدی و نا امیدش نکنی؟ بخدا که ثوابش کمتر از سیر کردن آدم تشنه و گرسنه نیست . اینا هم مخلوق خدان،خدا دوسشون داشت که آفریدشون 😻پس توهم مخلوق خدارو دوست داشته باش اینا خیلی معصومن اینا اشیاء بی جون نیستن..😻😻 تو روزای گرم بیاین بفکرشون باشیم حتی یه ظرف اب کوچیک کنار جدول تو پیاده رو یا زیر درخت  بزارین باعث میشین یه موجود بی زبون از تشنگی دربیاد همین کارهای کوچیک باعث میشه اونا دعاتون کنن ، خدا هم ازون بالا میبینت و جبران می‌کنه واست  اون موقع است که گره ای که  تو زندگیت داری  بخودیه خود باز بشه مشکلت حل بشه ،دست به خاک بزنی طلا بشه ، روزیت زیاد بشه .من خیلیییی امتحان کردم و هربار هم جواب گرفتم ،تو هم امتحان کن دل بده به حیوونای بی پناه و یتیم ،زودتر از صدتا نذر و دعا و چله جواب میگیری . فقط یکبار امتحان کن فقط یکبار ❤ از ته قلبم ایمان دارم  .....اگه امضامو میخونی بی توجه رد نشو کافیه یکبار امتحان کنی 😚🤗❤ الانم که هوا سرد شده بیاین بفکرپرنده ها هم باشیم . تو این هوا ،غذای کمی میتونن پیدا کنن ولی با همون خرده نون های تو سفره هامون هم سیر میشن و بخاطر گشنگی تو سرما یخ نمی‌زنن. ...درسته بچشم نمیاد ولی همین محبت های کوچیک واسه اونا خیلیییی بزرگه ، می‌تونه جونشونو حفظ کنه ...مهربونی با حیوونا خیلی خوبه..بیاین حیوونارو دوست داشته باشیم ...انرژییشون مث آفتااب🌞بهت میتابه و  روحتو  لطیف میکنه مث برگ گل🌹🌹🌹.                                                  # نه ، به حیوان آزاری .

چه جالب،وای فقط عشق و عاشقی پسرای زیر۲۰سال😂😣خوبه زنگ بزن یاد آوریکن😂


اهان این یادم اومد

وقتی بهش گفتم به رفیقت بگو من همسن مامانتم گفت عب نداره خیلی خوشش اومده اخع.. بعد من گفتم هم همسن مامانشم هم متاهلم.. یهو گفت عشقتون پایدار و عذرخواهی کرد رفت

اون عشقتون پایدارت تو حلقم پسرررر از کجات دراوردی اینو اونلحظه

   سلام ،سمیرا هستم ،یک حامی و مدافع  سرسخت حقوق حیوونا ❤❤ فرشته های بی بالی که روح دارن ، احساس دارن ،حق زندگی و امنیت دارن جرمشون فقط اینه که زبان ندارن  .من عاشق همشونم  فرقیم نداره چی باشه ،سگ ،گربه ،کبوتر و ....حتی کلاغ ، عشق میدم  بهشون و صد برابر عشق میگیرم از همشون ،خدا هم اون بالا میبینه و دعاشونو در حقم مستجاب میکنه 🤗روزانه تو کوچه خیابونا چشم های معصوم سگ و گربه های بی پناهیو میبینیم که واسه تکه ای نون یا جرعه ای اب سرگردونن .میشه  یه لقمه از غذاتو بهش بدی و نا امیدش نکنی؟ بخدا که ثوابش کمتر از سیر کردن آدم تشنه و گرسنه نیست . اینا هم مخلوق خدان،خدا دوسشون داشت که آفریدشون 😻پس توهم مخلوق خدارو دوست داشته باش اینا خیلی معصومن اینا اشیاء بی جون نیستن..😻😻 تو روزای گرم بیاین بفکرشون باشیم حتی یه ظرف اب کوچیک کنار جدول تو پیاده رو یا زیر درخت  بزارین باعث میشین یه موجود بی زبون از تشنگی دربیاد همین کارهای کوچیک باعث میشه اونا دعاتون کنن ، خدا هم ازون بالا میبینت و جبران می‌کنه واست  اون موقع است که گره ای که  تو زندگیت داری  بخودیه خود باز بشه مشکلت حل بشه ،دست به خاک بزنی طلا بشه ، روزیت زیاد بشه .من خیلیییی امتحان کردم و هربار هم جواب گرفتم ،تو هم امتحان کن دل بده به حیوونای بی پناه و یتیم ،زودتر از صدتا نذر و دعا و چله جواب میگیری . فقط یکبار امتحان کن فقط یکبار ❤ از ته قلبم ایمان دارم  .....اگه امضامو میخونی بی توجه رد نشو کافیه یکبار امتحان کنی 😚🤗❤ الانم که هوا سرد شده بیاین بفکرپرنده ها هم باشیم . تو این هوا ،غذای کمی میتونن پیدا کنن ولی با همون خرده نون های تو سفره هامون هم سیر میشن و بخاطر گشنگی تو سرما یخ نمی‌زنن. ...درسته بچشم نمیاد ولی همین محبت های کوچیک واسه اونا خیلیییی بزرگه ، می‌تونه جونشونو حفظ کنه ...مهربونی با حیوونا خیلی خوبه..بیاین حیوونارو دوست داشته باشیم ...انرژییشون مث آفتااب🌞بهت میتابه و  روحتو  لطیف میکنه مث برگ گل🌹🌹🌹.                                                  # نه ، به حیوان آزاری .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز