2777
2789
عنوان

موافق

115 بازدید | 25 پست

( تاپیک برای دوستمه )ازدواج با پسر عموی ی پسره ک دوماه باهاش در ارتباط بوده دختره .

ارتباطشون این شکلی بوده که دوماه باهم آشناشدن و قصد دختره ازدواج بوده پسره هم اول گفته قصدش ازدواجه اما بعداً شرایط رو بهونه کرده و از دختره خواسته دوست باشن ، دختره هم قبول نکرده و کات کردن ، اما این وسط یک بار پیش اومده که تو دیت پسره دختره رو بغل کن ، بوسش کنه و با اصرار و یا کمم با زور به پایین تنش هم دست بزنه، رابطه از پ.ش.ت میخواسته ولی دختره اصلا نزاشته و به پسره گفته که اهل همچین روابطی نیست و اگه گذاشته بوسش کنه چون فک کرده قصدش ذزدواجه و از رو محبته نه هوس و همین طور اجازه نداده که به بالا تنه دست بزنه، ولی قبل اینا پسره بوسش کرده صورتش رو و بغل هم کرده و عذر میخواهم به پایین دست زده ، که البته دختره با فرداش برا همین ها هم حالش بد میشه و پیام میده که حق ندارع دفعه دیگ از این کارا بکنه و گفته که من با این چیزا تو ارتباط مخالفم ، نمیدونم حالا به این دلیل بوده یا هرچی پسره بعد یک هفته میگه که شرایط ازدواج ندارم و دختره کات میکنه ، الان پسرعموی همون پسره با شرایط عالی اومدن خواستگاری دختره ، دختره نمیدونه چکار کنه البته به دلایلی مطمعنه که پسره هیچوقت حرفی نمیزنه از ارتباطشون فقط خوده دختره حس بدی داره و خجالت میکشه ، از یک طرف هم شرایط خواستگارش خیلی خوبه و تا الان همچین خواستگاری نداشته . تورو خدا خواهرانه راهماییش کنید و اینم حتما جواب بدید اگه شما جای اون اکس میبودید دختره رو چجوری آدمی قضاوت میکردید؟؟؟


چشم ها عاشق میشن،ریه ها تاوان پس میدن:))

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با کمال میل به خواستگار جواب مثبت میدادم و پسر عموش رو آدم حساب نمیکردم اصلا اون باید خجالت بکشه که ...

منم همینو میگم

دختره از بس پاکه و از این کارا نکرده

خجالت میکشه یادش میاد اون بهش دست زده

چشم ها عاشق میشن،ریه ها تاوان پس میدن:))
به خواستگارم میگفتم با پسر عموم به قصد ازدواج آشنا شدم

ن بنظرم چیزی نگه

اون پسره هیچ مدرکی ندارع و مطمعنیم چیزی نمیگه

بگه هم مدرکی ندارع

مشکل اینه دوستم خجالت میکشه از چشم تو چشم شدن باهاش

چشم ها عاشق میشن،ریه ها تاوان پس میدن:))
پسر عموهه به کل از ارتباط این دوتا بی اطلاعه؟اصلا کاری به چیزی که بینشون گذشته ندارم،منظوزم اینه که ...

نه هیچکس نمیدونه جز دختره و پسره

پسره گفته ب هیچکس نمیگه چون با آدمای حسابی سرکار داره خیر سرش نمیخواد اسمش بد در ره.

ارتباطشون عمیق نبوده

یعنی فقط در طول روز ی تماس پنج دقیقه ای

فقط همون دیت لعنتی که اولین دین هم بوده این اتفاقات پیش اومده

بیچاره دختره فک کرده قصد ازدواج داره

چشم ها عاشق میشن،ریه ها تاوان پس میدن:))
ن بنظرم چیزی نگه اون پسره هیچ مدرکی ندارع و مطمعنیم چیزی نمیگه بگه هم مدرکی ندارعمشکل اینه دوستم خجا ...

اگه یه درصد خواستگاره چیزی از پسر عموش بفهمه بعدا ممکنه خدایی نکرده شاکی شه و به هم بزنه

من بودم همون اول میگفتم تا دیگه بعدا استرس نداشته باشم

صداقت قشننگه

یه رابطه کوتاه مدت بوده که تموم شده رفتهبا پسرعموش اگه همه چیش اوکی باشه ازدواج کنه ایرادی نداره به ...

آره اصلا رابطه عمیقی نداشتن در طول روز پنج دقیقه تماس

زیادم چت نکردن

فقط توی دیت همچین اتفاقاتی افتاده که دختره الان خجالت میکشه

چشم ها عاشق میشن،ریه ها تاوان پس میدن:))
بهش بگو دوستام گفت گذشته تو گذشته موند برودنبال خوشبختیت

چشم گلم خیلی ممنونم از راهنماییت.

بنظر منم باید ازدواج کنه و اونقدر دختره خوبه مطمعنم پسره رو خوشبخت میکنه و یک عمر پسر عموعه حسرتش رو میخوره

چشم ها عاشق میشن،ریه ها تاوان پس میدن:))
اگه یه درصد خواستگاره چیزی از پسر عموش بفهمه بعدا ممکنه خدایی نکرده شاکی شه و به هم بزنهمن بودم همون ...

درسته

حالا بنطرت ازدواج کنه یا نکنه

زشته؟؟

چشم ها عاشق میشن،ریه ها تاوان پس میدن:))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز