هر کس هم هر چیزی بگه هیچ اصلا سندیت نداره و قابل اتکا نیست.
اینکه میگن فلانی حس ششم داره، در واقع بر اساس میمیک ظریف چهره طرف و وقایع گذشته، ... متوجه میشه طرف به چی فکر می کنه احتمالا، ولی در واقع قدرت غیب گویی نداره کسی.
پیشنهاد می کنم در عوض برای اون مساله ای ذهنت رو مشغول کرده اقدامی کنی، تجربه بقیه رو استفاده کن، تکنیک های انجامش رو یاد بگیر، ...