سمارت مدیر استارتر عضویت: 1403/07/17 تعداد پست: 5554 عنوان زنبور 61 بازدید | 25 پست از زنبور کسی سر در میاره؟ من میخوام یه کندو با زنبورا بزارم باغمون . بیام شهر. خودشون عسل درست میکنن؟ یا باید سر بزنم بشون زود زود ؟ امروز | 00:11 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ستاره1379 عضویت: 1404/09/18 تعداد پست: 1315 اره خودشون عسل درست میکنن تو شیشه هم بسته بندی میکنن میفرستن میاد درخونت😐
miss_mobi عضویت: 1401/02/23 تعداد پست: 8096 خیلی دنگ و فنگ داره اگر اینان مسلمانند یارب کافرم گردان/وگرمن کافرم ازمسلک ایشان برم گردان..
miss_mobi عضویت: 1401/02/23 تعداد پست: 8096 اره خودشون عسل درست میکنن تو شیشه هم بسته بندی میکنن میفرستن میاد درخونت😐 😂 اگر اینان مسلمانند یارب کافرم گردان/وگرمن کافرم ازمسلک ایشان برم گردان..
11artemis عضویت: 1404/11/30 تعداد پست: 5481 خیلی دنگ و فنگ داره دنگ فنگگگگگ ایما لرووون ،اگیمممم می لری ؟! مقصد خاݣ اسـٺ به چـه میناز؎.."
سمارت مدیر استارتر عضویت: 1403/07/17 تعداد پست: 5554 اره خودشون عسل درست میکنن تو شیشه هم بسته بندی میکنن میفرستن میاد درخونت😐 فرستادن یکیشم میگم بفرستن برا تو
سمارت مدیر استارتر عضویت: 1403/07/17 تعداد پست: 5554 دنگ فنگگگگگ ایما لرووون ،اگیمممم می لری ؟! نه فقط لرا نمیگن !
11artemis عضویت: 1404/11/30 تعداد پست: 5481 نه فقط لرا نمیگن ! کیا اگون پععععع هننننن!" مقصد خاݣ اسـٺ به چـه میناز؎.."
miss_mobi عضویت: 1401/02/23 تعداد پست: 8096 دنگ فنگگگگگ ایما لرووون ،اگیمممم می لری ؟! نفهمیدم چی گفتی😂😂 اگر اینان مسلمانند یارب کافرم گردان/وگرمن کافرم ازمسلک ایشان برم گردان..
11artemis عضویت: 1404/11/30 تعداد پست: 5481 نفهمیدم چی گفتی😂😂 عههههه🗿پععععع دی بیخیال »» مقصد خاݣ اسـٺ به چـه میناز؎.."
سمارت مدیر استارتر عضویت: 1403/07/17 تعداد پست: 5554 کیا اگون پععععع هننننن!" همه . منم لر نیستم 😅. فارسی صحبت کن
miss_mobi عضویت: 1401/02/23 تعداد پست: 8096 ها؟ دنگ و فنگ چی داره؟ خب باید بهشون رسیدگی کنی تو فصل گرما و سرما محیطی که نگه داریشون کنی فرق میکنه و کلی چیزای دیگه اگر اینان مسلمانند یارب کافرم گردان/وگرمن کافرم ازمسلک ایشان برم گردان..
11artemis عضویت: 1404/11/30 تعداد پست: 5481 همه . منم لر نیستم 😅. فارسی صحبت کن خا بگووووم چهههه؟! مقصد خاݣ اسـٺ به چـه میناز؎.."
سمارت مدیر استارتر عضویت: 1403/07/17 تعداد پست: 5554 خب باید بهشون رسیدگی کنی تو فصل گرما و سرما محیطی که نگه داریشون کنی فرق میکنه و کلی چیزای دیگه خب رسیدگی مثلا چکار کنم ؟ گل بکارم براشون؟ کولر بزارم براشون؟ بعد مگه زمستون خواب زمستونی نمیرن؟