منم ۱۵۵ ام
اما از قدم راضیم تو چشم نیستم
کیوتم کلا قدم مناسبه چهرمه بیبی فیس و کوچولو موچولو
وسایلمم حتی همیشه کیوته فقط اخلاقم کیوت نیست😂
حتی پوستمم خیلی عجیب نرمالوعه 😂🥹
البته یسری فامیلامون قدمو مسخره میکنن یا اینکه بعضیا میگن یکاری کن بلند ترشی که خب مهم نیست