habiballahhasani مدیر عضویت: 1404/09/27 تعداد پست: 41 عنوان ازدواج | مشاهده متن کامل بحث + 83 بازدید | 15 پست اگر شما خانوما پرستار بیمارستان بودین وخواستگارتون معلم شهر یا جایی که بیمارستان نداشت ایا قید پرستاری رو میزدین وباهاش ازدواج میکردین ویا خواستگار غیر کارمند وبا درامد خوبو تو همون شهری که پرستارین قبول میکردین امروز | 13:59 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
habiballahhasani مدیر استارتر عضویت: 1404/09/27 تعداد پست: 41 معلم روستاس؟ معلم شهریه که بیمارستان نداره