بعضی از ادما فکر می کنن با دعوا و کتک کاری میشه مشکل رو حل کرد
مشکل حل نمیشه هیچ گند میزنن به زندگی
جوانیشون صرف دوام اوردن میشه نه زندگی
خدا بیامرز پدرم میگفت مرد اگه زنش رو کتک بزنه انگار داره سقف رندگیشو خراب میکنه
احتمالا حق با شوهرش باشه اما کتک زدن کلا درست نبوده
اگه کلا شیوه و روش شوهرش کتک کاری باشه یعنی اون زندگی واسش خوب نیست
منظور من اینه خودش باید تصمیم بگیره چونکه بعدا نگه می تونستم دوام بیارم با حرف این و اون خرابش کردم
یا برعکس