خب
اول اینکه هنوز مسئولیت کسی دیگه ای رو بر عهده نداری
همه ی عواطف و احساساتت رو فعلا میتونی برای خودت بزاری
کسی نیست که بخوای بهش جواب پس بدی
تو وقتی ازدواج میکنی تا آخر عمرت باید متعهد و وفادار باشی
و همزمان هم نیازهای خودت و هم همسرت یا شوهرت رو برآورده کنی و وقت و عمرت باید با شریک زندگیت تقسیم کنی
ولی وقتی سینگلی
خب فقط متعهد به خودت و خط قرمز های خودت هستی
همه ی وقت و انرژیت رو میتونی برای خودت بزاری
به نظرم تا وقتی سینگلی و ازدواج نکردی بهترین کاره اینه برای پیشرفت خودت وقت بزاری
چون هنوز مسئولیتی نداری و سرت خلوت تره
و این ها نظرات من بودن