skotland مدیر عضویت: 1401/07/19 تعداد پست: 12811 عنوان ذرت چرا | مشاهده متن کامل بحث + 171 بازدید | 29 پست مگه ما چهارپاییم سویا و ذرت اینا مگه تراریخته نبودن به نظرتون ربط داره امروز | 00:26 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نفس۹۱ عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 18612 والا کانالای خبری دنبال کردم ولی خبری از ذرت و سویا توش نبود آمریکا بجای پول های بلوکه گفته ذرت و گندم و سویا میدیم بهار که بیاید در این سرزمین گلستانی خواهد شکفت؛ما هزاران گل پر پر در این خاک کاشته ایم...🖤🥀
hat_چاکلت عضویت: 1399/12/09 تعداد پست: 9317 آمریکا بجای پول های بلوکه گفته ذرت و گندم و سویا میدیم خب الحمدالاالله مشکلات داره یکی یکی حل میشه 🤌 انگار همین حوالی یک نفر تمام گذشتهاش را آتش زده، جنگلی را سوزانده که یک درخت را فراموش کند :)!🖤
نفس۹۱ عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 18612 خب الحمدالاالله مشکلات داره یکی یکی حل میشه 🤌 مردیم از خوشی بهار که بیاید در این سرزمین گلستانی خواهد شکفت؛ما هزاران گل پر پر در این خاک کاشته ایم...🖤🥀
بانوزلیخا55 عضویت: 1403/02/07 تعداد پست: 11195 خوراک دام و طیور هست البته سویا هم جزء شونه ی کیسه هم درت و گندم بدن من واسه جوجه هام ثواب داره جیش تو این زندگی😒
جوان_مودب عضویت: 1403/01/06 تعداد پست: 4977 نه این وری نه اون وری حرفاشون قابل اعتماد نیست معلوم نيست چی درسته و غلط
بیکاروبیعار3 عضویت: 1404/11/01 تعداد پست: 408 چی بگم گاو ها گاو میمانند پس ارزش نداره باهاشون بحث کنید..
hat_چاکلت عضویت: 1399/12/09 تعداد پست: 9317 مردیم از خوشی هوم 🫰 انگار همین حوالی یک نفر تمام گذشتهاش را آتش زده، جنگلی را سوزانده که یک درخت را فراموش کند :)!🖤
بیکاروبیعار3 عضویت: 1404/11/01 تعداد پست: 408 هیچکس متوجه منظور تاپیکت نشد ما شدیم گاو ها گاو میمانند پس ارزش نداره باهاشون بحث کنید..
hat_چاکلت عضویت: 1399/12/09 تعداد پست: 9317 ی کیسه هم درت و گندم بدن من واسه جوجه هام ثواب داره شاید باورت نشه ولی همون هم بهت نمیماسه🤪 انگار همین حوالی یک نفر تمام گذشتهاش را آتش زده، جنگلی را سوزانده که یک درخت را فراموش کند :)!🖤
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 116177 ما شدیم خوش ب حالت😏 هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
بانوزلیخا55 عضویت: 1403/02/07 تعداد پست: 11195 شاید باورت نشه ولی همون هم بهت نمیماسه🤪 به درک خودم براشون میخرم😝 جیش تو این زندگی😒
hat_چاکلت عضویت: 1399/12/09 تعداد پست: 9317 به درک خودم براشون میخرم😝 همون امضات حق مطلبو ادا میکنه انگار همین حوالی یک نفر تمام گذشتهاش را آتش زده، جنگلی را سوزانده که یک درخت را فراموش کند :)!🖤