عزیزم بستگی به شرایط داره...
شرایط خودت و طرف مقابل رو بررسی کن و با دید باز تصمیم بگیر
همسر من شرایط مالیش خوب بود اما آمادگی روحی نداشت ولی من خیلی دوستش داشتم و می دونستم حرفی که میزنه حتما پاش می ایسته بخاطر همینم صبر کردم و چون توی دوره دوستیمون ازم چیزی نمیخواست در کنارش آرامش و امنیت داشتم
شما وقت خودت رو تلف نکن اگر طرف مقابلت عاشقت باشه و از نظر سنی، مالی و مسئولیت پذیری اوکی باشه حتما ازت زمان میخواد که اقدام کنه برای خواستگاری اما اگر میگه ازدواج کن شاید اصلا قصد ازدواج نداره اگر شما هم قصد ازدواج نداری باهاش بمون اما اگر هدفت ازدواج هست بفکر آینده خودت باش