2777
2789
عنوان

این عشقه

| مشاهده متن کامل بحث + 177 بازدید | 46 پست
مگه میشه همچنین چیزی ؟ یعنی آدم به کسی که دوسش داره میگه برو با یکی دیگه ؟ یا میگه همه تلاشمو میکنم ...

ببین همسر من از اولی که دوست شدیم گفت هدفم ازدواج نیست و ازت هیچ درخواستی ندارم و من با این شرط باهاش دوست شدم... چند مدت بعد عاشق هم شدیم بهم گفت من شرایط ازدواج ندارم اگر عجله داری و موقعیت بهتر از من داری ازدواج کن و برو اما مطمئن باش اگر صبر کنی من حتما میام خواستگاریت منم عاشقش بودم و صبر کردم...

ببین دوست عزیز الان بعضی پسرها واقعا شرایط ازدواج ندارند و دخترها مداوم فشار میارن که بیا خواستگاری، خب پسره هم میگه اگر موقعیت بهتر داری برو... به نظرم منطقیه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین همسر من از اولی که دوست شدیم گفت هدفم ازدواج نیست و ازت هیچ درخواستی ندارم و من با این شرط باها ...

حتی یکبار هم حرف خواستگاری نزدم تازه اون شرایطشو داره و هیچ وقت بهم نگفت صبر کن شرایطم اوکی شه میام خواستگاری

حتی یکبار هم حرف خواستگاری نزدم تازه اون شرایطشو داره و هیچ وقت بهم نگفت صبر کن شرایطم اوکی شه میام ...

عزیزم بستگی به شرایط داره...

شرایط خودت و طرف مقابل رو بررسی کن و با دید باز تصمیم بگیر

همسر من شرایط مالیش خوب بود اما آمادگی روحی نداشت ولی من خیلی دوستش داشتم و می دونستم حرفی که میزنه حتما پاش می ایسته بخاطر همینم صبر کردم و چون توی دوره دوستیمون ازم چیزی نمیخواست در کنارش آرامش و امنیت داشتم

شما وقت خودت رو تلف نکن اگر طرف مقابلت عاشقت باشه و از نظر سنی، مالی و مسئولیت پذیری اوکی باشه حتما ازت زمان میخواد که اقدام کنه برای خواستگاری اما اگر میگه ازدواج کن شاید اصلا قصد ازدواج نداره اگر شما هم قصد ازدواج نداری باهاش بمون اما اگر هدفت ازدواج هست بفکر آینده خودت باش

نه عاشق نیسعشق اصلا یه چیز ویگه است طرف حتی راضی نمیشه اسمت پیش اسپ دیگه بیاد چه برسه این حرفا

مسئولیت پذیر نیست متاسفانه درسته حسی دارم بهش اما بی عرضگیش حالمو بهم میزنه

عزیزم بستگی به شرایط داره...شرایط خودت و طرف مقابل رو بررسی کن و با دید باز تصمیم بگیر همسر من شرایط ...

تا قبل از این حرفش قصدم جدی بود باهاش اما الان دیگه انگار زد توی همه تصوراتم دیگه برای آینده نمیخوامش

خب اون شرایطش اوکیه جوری نیست که بگم توان مالی نداره

پس احتمال گزینه از سر باز کردن بیشتر میشه😂

حالا جدا از شوخی ازش پرسیدین دلیلش چی هستش برای اینکار🙂

آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشد هیزم است.                                                                *************************************************    از دیروز بیاموز برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش و تلاش کن💫
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز