2777
2789
عنوان

زنداداشم

| مشاهده متن کامل بحث + 140 بازدید | 31 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آپریل همون آوریل خودمونه دیگه.خب چرا اسم ماه میذاره روش؟🤔 مثلا فکر کن من اسم بچمو بذارم خرداد

تو خارج اسمه واقعا

شاهدخت «تیابینی ماریبیین د لا روشامبو گریمولدی» ملقب به بین فرزند شاه زاگ و ملکه دگمار از دریم لند.

اپریل از ماههای میلادی هس

قحطی اسمه

دیشب همه شب در برم آن سلسله مو بود من بودم و او بود می بود و سه تا بود و صبا بود و سبو بود من بودم و او بود دامان چمن پر گل و در دامن گلزار من بودم و دلدار مه دلکش و گل نغز و هوا غالیه بو بود من بودم و او بود،،،لطفا مردا درخواست دوستی ندین، خسته شدم از دستتون

یعنی ما مادرها سر بچه ی اول چرا انقد اسیاطیری و رویایی و افسانه ای فکر میکنیم؟

فرق اسم بچه های من زمین تا آسمونه🤣

دکتر فاضلی هستم متخصص نینیسایت😎😁😁😁فینگلیش بلدم بوخودا.با عجله نوشتم بجای fazeli کلمه ی fazli رو تایپ کردم.(با تشکر از دوست خوبم دکتر فری بابت یادآوری غلط تایپی😄🌹)

😂😂😂ولی میشه اردیبهشت؟خود اردیبهشت بزاره قشنگ تره

وایییicon بخاطر اوای اسم اینو میخواد نه معنیش

شاهدخت «تیابینی ماریبیین د لا روشامبو گریمولدی» ملقب به بین فرزند شاه زاگ و ملکه دگمار از دریم لند.

تو خارج اسمه واقعا

خارج زندگی میکنن؟

دکتر فاضلی هستم متخصص نینیسایت😎😁😁😁فینگلیش بلدم بوخودا.با عجله نوشتم بجای fazeli کلمه ی fazli رو تایپ کردم.(با تشکر از دوست خوبم دکتر فری بابت یادآوری غلط تایپی😄🌹)

ترکیه

خب از اول بگو ایران نیستن خواهر😁

دکتر فاضلی هستم متخصص نینیسایت😎😁😁😁فینگلیش بلدم بوخودا.با عجله نوشتم بجای fazeli کلمه ی fazli رو تایپ کردم.(با تشکر از دوست خوبم دکتر فری بابت یادآوری غلط تایپی😄🌹)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز