
این طرحو فرستاد من خوشم اومد اوکی دادم
فقط گفتم بین گاز و کابینت بغلی ۲۰ سانت فاصله بنداز
اینارو با تماس و حضوری بهش گفتم
الان کابینت زده مثه همین و اون یه کوچولو فاصله بین گاز و دیوار کابینت نمونده قشنگ گازو چسبونده به دیوار کابینت
دیگ نمیشه گازو روشن کرد
اینقد عصابم بهم ریخت یادم نموند عکس از خود کابینتا بگیرم
منم قبولش نکردم اونم گفت همون طرحی ک فرستادم انجام دادم منم گفتم مگه نگفتم فاصله بنداز بین گازو کابینت گفت نه شاید تو ذهنت گفتی عصابمو بیشتر بهم ریخت گفتم نه گفتم شما خاطرت نمونده
اونم میگفت درست نمیشه دیگ بخام صفحه اینا بگیرم باید بالای ۵۰ هزینه کنید
خیلی بیشوره
یه مقدار کم پولش مونده به شوهرم گفتم باید پس ندی تا اینو یه جور درست کنه اونم زیر بار نمیره
شوهرمم میگه زشته بقیه کاراشو قشنگ درست کرده ول کن حساس نشو