2777
2789
عنوان

کومکککککککک

| مشاهده متن کامل بحث + 48 بازدید | 19 پست
تجربی

خب اگه نهایی رو بگیم معدل ۱۷ بیاری یه تراز ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ میگیری اگه کنکورم در حد ۲۰ یا ۳۰ درصد زدی میانگین اونجام هم ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ میگیری پرستاری امکانش هست بیاری ولی ازاد بیشتر اتاق عمل و فوریت و.... اینا رو حتما میاری

خب اگه نهایی رو بگیم معدل ۱۷ بیاری یه تراز ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ میگیری اگه کنکورم در حد ۲۰ یا ۳۰ درصد زدی می ...

من نهایی باید 19.5ب بالا بشم 🥲

پارسال معدلم 17 و خورده شد

نمراتم

دینی 19

شیمی 19

زیست 17

عربی 15

زبان 19.5

ریاضی 14

فیزیک 13.5

ادبیات 16.5

هویت 13

سلامت 17

ولی خب اینا رو نخونده میرفتم قبل فرجه ک هیچ نخونده بودم تو فرجه هم میزاشتم شب امتحان حتی نصفش میموند صبح امتحان

سلامت 3 فصلشو تو حیاط حوزه ازمون خوندم

فیزیک فصل 4 کلا نخوندم

یعنی میتونم بگم هیچ کتابی نبود ک کامل ی دور زده باشم چ برسه صد پتانسیلمو بزارم

.فمینیست منطقی. زندگی با کتابامو به یک یکتون ترجیح میدم :¶ARMY GIRL7⟬⟭💜 باشه:) من همونم که همه کاره ام ولی هیچکاره ام :| کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نه. به یه مرد نیازی ندارم اما از حمایتش بدم نمیاد/درد من حصار برکه نیست؛ زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده»صمد بهرنگی!. آرزوی محالم«تا وقتی همه کتابای نوشته شده رو نخوندم از این دنیا نرم» 💔باید از سمت خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم، دل بشود💔اگه درخواست دوستی بهم میدی از همون تاپیکی که پیدام کردی علتشم همونجا بگو

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من نهایی باید 19.5ب بالا بشم 🥲پارسال معدلم 17 و خورده شد نمراتم دینی 19شیمی 19زیست 17عربی 15زبان 19 ...

ایول بابا نه اوضاعت اونقدرم بد نیست فکر کردم خیلی عقب افتادی اوکیه بخون رشته های تاپم امکانش هست برات دعا میکنم بهترین نتیجه رو بگیری

ایول بابا نه اوضاعت اونقدرم بد نیست فکر کردم خیلی عقب افتادی اوکیه بخون رشته های تاپم امکانش هست برا ...

ولی اینا برا پارساله الان هیچی یادم نی 😭

کاش بشه واقعا من امسال دیگه هر جور شده باید دانشجو شم

.فمینیست منطقی. زندگی با کتابامو به یک یکتون ترجیح میدم :¶ARMY GIRL7⟬⟭💜 باشه:) من همونم که همه کاره ام ولی هیچکاره ام :| کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نه. به یه مرد نیازی ندارم اما از حمایتش بدم نمیاد/درد من حصار برکه نیست؛ زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده»صمد بهرنگی!. آرزوی محالم«تا وقتی همه کتابای نوشته شده رو نخوندم از این دنیا نرم» 💔باید از سمت خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم، دل بشود💔اگه درخواست دوستی بهم میدی از همون تاپیکی که پیدام کردی علتشم همونجا بگو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز