2777
2789

فدا سرم

بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خوشبختم

منم پزشکیان هستم

برو خودت مشکلت رو حل کن من کاره ای نیستم😂

💍❤️{کاربر قدیمی} جانفدای رهبر🌱اللهم عجل لولیک فرج///منطـق الطـیر تـرین مـغلطـه مـطلق من ؛منطقت منتقـم منطقه عشـق من است ❤️عشق در فراق اگر زنده بماند عشق است،در وصالش که همه مدعی اند🫠

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بالش طبی

phoebejoon | 20 ثانیه پیش

ناشناس💛

verdigris | 35 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز