2777
2789
عنوان

بجای گ د میگه

| مشاهده متن کامل بحث + 164 بازدید | 39 پست
بره گفتار درمانی منم اینجوری بودم ۹ سالگی زفتم خوب شدم

۹ سالگی که زوده میگم ۱۲ سالشه بزرگه

شما کسی و میشناسین که بدون گفتار درمانی و خودبه خود هم خوب بشه خودم میخوام کمکش کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۹ سالگی که زوده میگم ۱۲ سالشه بزرگه شما کسی و میشناسین که بدون گفتار درمانی و خودبه خود هم خوب بشه خ ...

نه دیگه باید کسی بلد باشه باهاش تمرین کنه من ی سال تمومرفتم تمرین کردم تاوخوب شدم دوستم لکنت داشت ۱۳ سالگی رفت خوب شد. سنش دیر نیست خوب میشه اگر تمرین کنه.


  چراغ ظلم ظالم تا ابد هرگز نمیسوزد... اگر سوزد...شبی‌سوزد، شبی دیگر نمی‌سوزد.بزنی...نتونه بزنه، می‌زنه...!
فک نمیکردم اینقد جدی بشه اما دیگه دختر برادرم که بزرگ شده فک میکنم واقعا مشکل خیلی سختیه تورو خدا کم ...

نگران نباش مورد وحشتناکی نیست اونجور که شما فکر میکنی. فقط کافیه هر موقع که میبینیش بشینی اون چند تا حرفی رو که ایراد داره با همدیگه تمرین کنید باید بدونی چند تا حرف رو ایراد داره. رو اونا کار کنی مثلاً بگی زبونتو بذار اینجای لبهات؛اینجای کامِت حالا ادا کن. فقط کافیه باهاش تمرین کنی. یکی از فامیلامون نمیتونست ر رو ادا کنه. به جای ر میگفت ی. نشستم باهاش کار کردم گفتم بیا صدای موتور گازی در بیاریم ررررررررر. باورت نمیشه درست شد و بعدها قشنگتر صحبت کرد؛ کمتر کسی رو دیدم که ایراد صحبت کردنش تا بزرگسالی بمونه.

یعنی اگه نره گفتار درمانی هیچوقت خوب نمیشه؟کسی نمیبرتش

خودت باهاش تمرین کن ولی گفتار درمانی بهترین درمانه

  چراغ ظلم ظالم تا ابد هرگز نمیسوزد... اگر سوزد...شبی‌سوزد، شبی دیگر نمی‌سوزد.بزنی...نتونه بزنه، می‌زنه...!
من فک میکنم واقعا سخته شده یه غصه ی بزرگ برام نگران ایندشم

نه عزیزم

غم نکن برای خودت.

قابل حل شدنه. حتی تو خونه. حتماً لازم نیست ببری گفتار درمانی. فعلاً تو خونه باهاش تمرین کن ببین به کجا میرسه. توسل کن به پنج تن آل عبا. تو هر کاری توسل یقیناً جواب میده

نه دیگه باید کسی بلد باشه باهاش تمرین کنه من ی سال تمومرفتم تمرین کردم تاوخوب شدم دوستم لکنت داشت ۱۳ ...

چجوری باید بلد باشم خودم میخوام باهاش کار کنم یاد بگیره مثلا تو گفتار درمانی چیکار میکنن که بچه ها یاد میگیرن؟

باید ببرن گفتار درمانی چجور مدرسه چیزی ب مادر و پدرش نگفتن که ببرن گفتار درمانی

منم مدرسه گیر داد و دکترم تعجب میکنم الان چطوری معلما ب پدر و مادرش نگفتن. من تازه روستاومیرفنم مدرسه

  چراغ ظلم ظالم تا ابد هرگز نمیسوزد... اگر سوزد...شبی‌سوزد، شبی دیگر نمی‌سوزد.بزنی...نتونه بزنه، می‌زنه...!

برای گفتن ک و گ بهش بگو باید دهنش باز باشه

ته زبونش به ته فک بالا بچسبه

باید تمرین کنه

اگه دقت کنی ت و د قسمت جلویی زبون به جلوی فک بالا میخوره


اولش فقط صداشو تمرین کنه

تلاش کنه بگه ک ک ک ک

بعدش کَ کِ کُ

اینو که یاد گرفت مرحله بعدی کا کی کو

بعدش کلمه بعدش در جمله


در مورد گ هم هنینطور

عزیزم من حتما جواب شما رو میخونم ولی اگر جواب ندادم و لایک نکردم یعنی فهمیدم دنبال بحث و اثبات خودتی پس حرفهای بعدیتم درسته. متولد اول شهریور ۷۰. چون موهام فره بهم میگن فری 🥰.

چجوری باید بلد باشم خودم میخوام باهاش کار کنم یاد بگیره مثلا تو گفتار درمانی چیکار میکنن که بچه ها ی ...

ببین تو یوتیوب اینسنا کلیپ نیست ببینی، من ژ ج گ ز چ رو بد میگفتم . نمرینام یکیشوم این بود ۱۰۰ تا کلمه مثلا شروعشون این حروف باشه بنوبسم مرتب تکرار کنم خودش یادم مبداد چطور بگم این قستمش سخته من ک نمیتونم یاد بدم

  چراغ ظلم ظالم تا ابد هرگز نمیسوزد... اگر سوزد...شبی‌سوزد، شبی دیگر نمی‌سوزد.بزنی...نتونه بزنه، می‌زنه...!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز