2789
عنوان

ریاضیییی

| مشاهده متن کامل بحث + 164 بازدید | 35 پست
منم خیلی بدم میاد😭😂

با سیلی میزدنمارو عین خرس قهوهای نعره میزدیم

این پریشان احوالی را که میخوانی، داستان من است.من که نامم گم شده، و جسمم دفن میان این اوباش و الوات و هرزه و کفتار صفت. که همگی این صفات در شخصیت پدر من خلاصه شده. پدری که میخواست ستون و سایه بالای سر خانه و خانواده باشد حالا تبدیل شده است به یک دشمن خونی و که از هیچ ضربه ای بر پیکره خانواده دریغ نمیکند. آقایون عزیز درخواست دوستی ندید، من کلا از مرد جماعت بیزارم ، متنفرم ، نمونه بارزش بابای حرومی خودم . پس درخواست دوستی لطفااااااا نده چون اگه درخواست دوستی بدی انواع و اقسام فحش ناموسی رو بدرقه راهتون میکنم . گه منت روزگار ، گه منت خلق،///// ای مرگ بیا که زندگی مارا کشت. جسم قبر و جامه قبر و خانه قبر ///// باز لفظ زندگان عنوان ماست،،،،،،،،،مردای بی رگ تو تاپیکای من اظهار نظر نکنن،

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


با سیلی میزدنمارو عین خرس قهوهای نعره میزدیم

من مامانم خیلی سر ریاضی اذیتم میکرد

فکر کن ابتدایی بودم با تف و تحقیر برام توضیح میداد هی از کلاس اول کاری کرد بترسم

بیخیال از هر خیال= ز غوغای جهان میو🤌🌠🩷🙃

من ریاضی همیشه بیستمبرعکس عربی که همیشه گند میزنم😂

منم همیشه نفر اول کلاس بودم ریاضی ولی الان نمیدونستم امتحانه هیچی نخوندم

بیخیال از هر خیال= ز غوغای جهان میو🤌🌠🩷🙃

من مامانم خیلی سر ریاضی اذیتم میکردفکر کن ابتدایی بودم با تف و تحقیر برام توضیح میداد هی از کلاس اول ...

با تففففففف؟؟؟؟

عجباااا

این پریشان احوالی را که میخوانی، داستان من است.من که نامم گم شده، و جسمم دفن میان این اوباش و الوات و هرزه و کفتار صفت. که همگی این صفات در شخصیت پدر من خلاصه شده. پدری که میخواست ستون و سایه بالای سر خانه و خانواده باشد حالا تبدیل شده است به یک دشمن خونی و که از هیچ ضربه ای بر پیکره خانواده دریغ نمیکند. آقایون عزیز درخواست دوستی ندید، من کلا از مرد جماعت بیزارم ، متنفرم ، نمونه بارزش بابای حرومی خودم . پس درخواست دوستی لطفااااااا نده چون اگه درخواست دوستی بدی انواع و اقسام فحش ناموسی رو بدرقه راهتون میکنم . گه منت روزگار ، گه منت خلق،///// ای مرگ بیا که زندگی مارا کشت. جسم قبر و جامه قبر و خانه قبر ///// باز لفظ زندگان عنوان ماست،،،،،،،،،مردای بی رگ تو تاپیکای من اظهار نظر نکنن،

تف و توهین و تحقیر گریم و درمیآورد الآنم بهش فکر میکنم حالم بد میشه

الان برو بالا سرش بهش بگو ابن ملجم پاشو

کیو میزدی

ریدم تو قبره ارشمیدس و طالس و مندلیف

این پریشان احوالی را که میخوانی، داستان من است.من که نامم گم شده، و جسمم دفن میان این اوباش و الوات و هرزه و کفتار صفت. که همگی این صفات در شخصیت پدر من خلاصه شده. پدری که میخواست ستون و سایه بالای سر خانه و خانواده باشد حالا تبدیل شده است به یک دشمن خونی و که از هیچ ضربه ای بر پیکره خانواده دریغ نمیکند. آقایون عزیز درخواست دوستی ندید، من کلا از مرد جماعت بیزارم ، متنفرم ، نمونه بارزش بابای حرومی خودم . پس درخواست دوستی لطفااااااا نده چون اگه درخواست دوستی بدی انواع و اقسام فحش ناموسی رو بدرقه راهتون میکنم . گه منت روزگار ، گه منت خلق،///// ای مرگ بیا که زندگی مارا کشت. جسم قبر و جامه قبر و خانه قبر ///// باز لفظ زندگان عنوان ماست،،،،،،،،،مردای بی رگ تو تاپیکای من اظهار نظر نکنن،

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792