✧﷽✧
سلام دوستان گلم 🥰
فایدهٔ🌿 دعا🌿 برای ظهور امام زمان این است که از فتنههای آخر الزمان نجات پیدا میکنیم.
گاهی اوقات فکر میکنیم به صِرف اینکه به ما شیعهٔ دوازده امامی میگن کار تمومه🤔؛
و فتنههای آخرالزّمان با ما کار ندارن.
نه هرگز❌، این تازه اوّل راهه🙂
چنان که خدا میفرماید:
أحَسِبَ النَاسُ أنْ یُترَکُوا أنْ یَقُولُوا آمَنّا وَ هُمْ لَایُفْتَنُونَ(عنکبوت2)
آیا مردمان گمان کردهاند همین که بگویند ایمان آوردیم،
رها میشوند و آزمایش نمیشوند؟
🌱اما نکتهٔ مهم اینجاست که:
وقتی ما برای امام زمان علیهالسلام دعا کنیم، آن حضرت هم ما را در پناه خود میگیرد🥰
و برایمان دعا میفرماید😍🤲
و توجهش را از ما برنمیدارد؛
چرا که آن حضرت جوانمرد است و مظهر اسم «یَا شَکُور» پروردگار.
🌱شروع میکنیم
ختم صلوات به نیت سلامتی و ظهور اقا صاحبالزمان و حاجت روایی همه حاجتمندان 🤲❣️
هر چند تا میتونید اعلام کنید 🌹
🌺نماز استغاثه سراری به نیت فرج اقا ساعت 10 شب (توضیحات پست بعد)