2789
عنوان

تازه عروسم از شوهرم خجالت میکشم

317 بازدید | 27 پست

سلام خانوما، من تازه نینی سایت عضو شدم چون کسی نداشتم ازش مشورت بگیرم😭 من ۲۱ سالمه یک ماهی میشه ازدواج کردم ولی خجالت میکشم جلوی شوهرم لباسای کوتاه یا تنگ بپوشم. مثلا همیشه یقه ام بسته است و...


نگرانم که این خجالت کشیدنم شاید باعث بشه شوهرم باهام سرد شه و نمیدونم اگه ازم رابطه بخواد چیکار کنم من هیچی بلد نیستم😢


چیکار کنم به نظرتون؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برو بچه

امضام خونده بشه🤌وقتی از یک فروشگاه بزرگ خرید می‌کنید، کمک می‌کنید یک نفر هفتمین ویلای خود را بسازد و دهمین ماشینش را بخرد؛ اما وقتی از بقالی محل یا یک مغازه ساده خرید کنید آن فرد می‌تواند برای فرزندش آن وسیله‌ای که نیاز دارد را بخرد ... حداقل چند قلم از خرید هاتون را مخصوص بقالی و مغازه های کوچک بذارید و همه مایحتاج خود را از فروشگاه های بزرگ نخرید و به اندازه خود کمی جلوی این سیستم سرمایه دار پرور تبعیض آمیز را بگیرید.                   و من یتوکل علی الله فهو حسبه✨

برو حرف مفت نزن ازدواج کردی بعد راجب لباس میپرسی

فیک

اینکه بخوایی اسم منو با تحقیر ریپلایی کنی یابری تاپیکام رو شخم بزنی که درجوابم حرفی بزنی،تبریک میگم تو عقده ایی هستی پس اب خنک بنوش🥛😊دَر من هست هزار من،که گَر بشکند یک من زاده شود مَن دیگر...! 💚🌱(سه تاکاربری ۹۸ امو ترکوندن!دیگه خط ندارم🫤جناب سروان ولوم کن🤦🏻‍♀️) 

یک ماهه نمیدونی چیکار کنی
بچه 10 ساله هم میدونه

اینجا نی نی سایته، اینجا بعضیا خرج روزانه شون، درامد ماهیانه خیلیامونه. اینجا حرف از بی عدالتی و ظلم علیه زنانه. اینجا نظرکرده زیاد داریم، اونایی که موکل دارن، حس ششم دارن، اونایی که خواب زیاد میبینن ولی نمیگن شب قبلش شام چی خوردن. اینجا نی نی سایته، جایی که از تنهایی بهش پناه میبریم، با هم حرف میزنیم، جر و بحث میکنیم، خیلیا اینجا زندگی میکنن، هویت دارن، دوستاشون اینجان. همه نوع ادمی هم اینجاست، کنکوری و غیر کنکوری و مجرد و متاهل و باردار و زائو و در شرف طلاق و طلاق گرفته و فیک و اصل و اصیل و فقیر و غنی. 🫂 ولی با هم مهربون باشیم ، چون شاید در دنیای واقعی، همه مان به همان چند کلمه ارامبخش نیاز داشته باشیم... الا بذکر الله تطمئن القلوب

دیگه اگه یکماهه هیچکاری نکردین بعدشم نمکنید

روز سختی تازه میفهمی هوادار تو کیست /بی کس و درمانده وقتی میشوی یارتوکیست/مشتری وقتی که بسیارست سرگرمی، ولی... /در کسادی تازه میفهمی خریدار تو کیست/دست وپایت نه!...درآن روزی که قلبت بشکند/تازه در آن موقع میدانی مددکار تو کیست/هرکسی آید عیادت آخرشب میرود /تازه آن هنگام میفهمی پرستار تو کیست/میرسدروزی که اطرافت نمیماند کسی... /آن زمان پی میبری... یار وفادار تو کیست /میروی یک روز از این شهر و میمیرد کسی/تازه در آن روز میفهمی... گرفتار تو کیست..💫آدما از خوبیاشون زیاد واست میگن ولی بدی هاشونو میزارن خودت تجربه کنی..

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز