2789
عنوان

بچه ها شما اسپاگتی رو باچی میخورین ما با

| مشاهده متن کامل بحث + 1461 بازدید | 183 پست
ینی فقط باچهل میلیون حالت خوب شد؟..مای گااش..من چهل میلیون خرج روزانمه اوکککیییییی؟

چهل میلیون فقد رستورانم بود بیبی بعدشم رفتیم بسته 250 میلیونیم که ددی از آمریکا برام سفارش داده بود رو تحویل گرفتیم

هر وقت از حرفام سوختی بیا 🧴پماد سوختگی بگیر بمال به ...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خدا من خییلی باکلاسم اوووکییی؟😇😇😇

خیلی دلم خواست ... 😐

اینجا نی نی سایته، اینجا بعضیا خرج روزانه شون، درامد ماهیانه خیلیامونه. اینجا حرف از بی عدالتی و ظلم علیه زنانه. اینجا نظرکرده زیاد داریم، اونایی که موکل دارن، حس ششم دارن، اونایی که خواب زیاد میبینن ولی نمیگن شب قبلش شام چی خوردن. اینجا نی نی سایته، جایی که از تنهایی بهش پناه میبریم، با هم حرف میزنیم، جر و بحث میکنیم، خیلیا اینجا زندگی میکنن، هویت دارن، دوستاشون اینجان. همه نوع ادمی هم اینجاست، کنکوری و غیر کنکوری و مجرد و متاهل و باردار و زائو و در شرف طلاق و طلاق گرفته و فیک و اصل و اصیل و فقیر و غنی. 🫂 ولی با هم مهربون باشیم ، چون شاید در دنیای واقعی، همه مان به همان چند کلمه ارامبخش نیاز داشته باشیم... الا بذکر الله تطمئن القلوب

با زهر مار

بیا ای دل بگوییم از بهاران🌱بهاران موسم گل فصل باران🌱فراگیرد جهان را شور و غوغا🌱تو گویی باده میجوشد ز مینا🌱بغرد ناگهان ابرسیاهی🌱ببارد بر بساط مرغ و ماهی🌱روانتر آبها درجویباران🌱دوان تر بادها در کوهساران🌱بهاران شاهکار روزگار است🌱کجا مثل بهاران شاهکار است🌱

#خدا #شفات #بده

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...

@niniyar

.

اون دوتا کاربر آنیتا کم بود .اینم اضافه شد ..نمیخوای کاری کنید؟ نداشته هاشو و توهماتشو به رخ میکشه وباعث میشه خیلی ها از دخترای نوجوان که محبتی از پدر و مادر ندیدن و همچین زندگی ندارن باورشون بشه و گند بخوره به روح و روان شون

نی نی سایت جای بچه نیست خواهشااا برای عضویت افراد به تجدید نظر اساسی کنید

تویی که میبینی نوشتم متاهل و متعهد بازم درخواست میدی .بیغیرتی همین؛ ناموس سرت نمیشه اگر سرت میشد به زنهای متاهل درخواست نمیدادی.حتما برو تو دستشویی و عمیق به سوراخ توش و محتویاتش نگاه کن .چون همون چیزیه که تو مغزتع ....تو خاکسپاری ت اگر بارون بیاد شرکت نمیکنن؛ پس اون جوری زندگی کن که حالتو خوب میکنه. بی خیال حرف و نگاه مردم 🌹🌹🌹دلم یه خواب آخر میخواد از اون خوابها که میری تو یه تونل سفید بی انتها و آخر تونل عزیزت منتظره تا بغلت کنه و بگه خوش اومدی به این دنیا .دیگه تموم شد غم و غصه من کنارتم 😞😞😞💔💔💔

عزیزم ما با چنگال نقره میخوریم ولی فکر نمیکنم تا بحال تو زندگیت چنگال نقره لمس کرده باشی خودمونم درست نمیکنیم یه اشپز استخدام کردیم انواع غذاهای کشورای مختلف بلده چون ما از شما باکلاس تریم 🙂↔️

قبلا فکر میکردم اسم کاربریم میتونه سلیقه شخصیم باشه و کسی نمیتونه نظر بده ولی متوجه شدم اینجا رنگ اسم کاربریم هم به همه مربوط میشه و سلیقه شخصی یه شوخیه نابخشودنیه 😐

خب نه خدایی میدونی؟..فقط بگو آره یانه اووکی؟

ببین هرچقدر چوسی بیای به نوک پای منم نمیرسی اووووووکیییییییییییییی؟

ددی بازرگان دبی هست روزانه میلیونی فقد میزنه بحسابم یکم به خودت بیا

هر وقت از حرفام سوختی بیا 🧴پماد سوختگی بگیر بمال به ...

چهل میلیون فقد رستورانم بود بیبی بعدشم رفتیم بسته 250 میلیونیم که ددی از آمریکا برام سفارش داده بود ...

ببخشید فقط بعد چند ماه رفتی رستوران عزیزم که توی چت بامن نوشتی و ذوق زده شدی؟..ببخشید ها..

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز