2777
2789
عنوان

ترمیم معدل

| مشاهده متن کامل بحث + 63 بازدید | 25 پست
نه فک نکنم تو حوزه های کنکوره

الان من عربی 11مونده پاس شم باید کی ثبت نام کنم؟ چون بدون اینکه پاس بشم نمیتونم برم دانشگاه ترمیم رو نمیگم تجدید رو میگم

با هر کی قد لیاقتش فهمیدم با بعضیا بودن به خودم خیانته

آها از صبح نگرانم

والا مام علافیم

پا شدم رفتم سیم کارت به اسم خودم خریدم چون دیگه بالای ۱۸ ام و پدر مادرم نمی تونن با شماره ای که به اسم من نیست برام ثبت نام کنن

رفتم خریدم سیم کارته قفل شده!

به اسم من هستا ولی فعال نمی شه

تا از اونم برام اس ام اس نیاد نمی تونم برم تو پنلم

اصلا داشتم سکته می کردم الانم درست نشده

درخواست بدید قبول می کنم...ولی لطفا مزاحمت ایجاد نکنین...برا خودتون می گم...و اگر نه من که فحش می دم می رم🤷🏻♀️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هنوز سایت برای ترمیم باز نشده

واقعا ولی دانش آموزام گفتن باز شده

از پیله بیرون آمدن گاهی رهایی نیست   درباغ هم پروانه غمگین گرفتار است.     این کشور آن كشور ندارد حس دلتنگی.    دیوار با هر طرح و نقشی باز دیوار است

دانش آموزام انجام دادن گفتم باز بودهدوازده شب وارد سایت بشید

چطور ممکنه اخه💔🤧 سایت اصلا اون قسمتش باز نشدههه همیم الان کانالای مشاوره هم چک کردم خبری نبود

سایت چند انجام دادن حدودا ؟

خنک آن قمار بازی...،که بباخت آنچه بودش....بنماند هیچش الا.... هوس قمار دیگر ....🙂

چطور ممکنه اخه💔🤧 سایت اصلا اون قسمتش باز نشدههه همیم الان کانالای مشاوره هم چک کردم خبری نبود سایت ...

صبر کن بپرسم دقیق بهتون میگم

از پیله بیرون آمدن گاهی رهایی نیست   درباغ هم پروانه غمگین گرفتار است.     این کشور آن كشور ندارد حس دلتنگی.    دیوار با هر طرح و نقشی باز دیوار است

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز