والا مام علافیم
پا شدم رفتم سیم کارت به اسم خودم خریدم چون دیگه بالای ۱۸ ام و پدر مادرم نمی تونن با شماره ای که به اسم من نیست برام ثبت نام کنن
رفتم خریدم سیم کارته قفل شده!
به اسم من هستا ولی فعال نمی شه
تا از اونم برام اس ام اس نیاد نمی تونم برم تو پنلم
اصلا داشتم سکته می کردم الانم درست نشده