عزیزم.... تقدیر قسمته نمیدونم ولی بپذیر.. من مستاجرم. وقتی خونه ی خواهرام یادادلشم میرفتم میگفتم خدایا فقط من اضافه بودم که خونه ندادی بم.... بعدهادیدم فایده نداره پذیرفتم که دیگه همینه. چون خدامیخاد... شماهم تاوقتی نپذیری آرامش نداری عزیزجان.... بسپاربع خودش بگوخاستی خودت شفابده اگه هم نمیخایی ودوست نداری نده.. وقتی دوست نداره دعایی رامستجاب کنه دوست نداره 🤷🏻♀️