2777
2789
عنوان

گم کردن طلا

| مشاهده متن کامل بحث + 145 بازدید | 22 پست
تکوندم نیس ، میترسم وسط کوچه افتاده باسه، حدسم اینه تو مغازه افتاده اما ایا چند نفرهی رفتن و اومدن




از خیابان اومدم.حرف 23 سال پیشه.یه لنگ گوشواره درشت حلقه ای دیدم.برداشتم.میدونستم چند دختر همسایه همون مدل دارن.پسر بچه کوچک دید و تا وارد کوچه کناری که خونه امان و خونه اون دخترا بود.پسر بچه زیاد حرف زدن بلد نبود و فهمید رفت خواهرش رو دعوا کنه.منم قصدم این بود به دحتره بفهمونم بیشتر حواسش باشه.عمدا گفتم گوشواره ات کو؟تا دست به گوشش زد و دید یکی نیست بد ترسید.گفتم این گوشواره ات کوچه پایین بود گفتم ببر خونه مامانت گوش ات بندازه گذاشتم کف دستش.بار دیگه هم بچه جاریم بغلم بود از بیرون نیومدیم.هوا گرم بود.گفتم جلو روشور حیاط صورت بچه بشورم خنک بشه.تا صورتش دست کشیدم صدای ظریف افتادن چیزی شنیدم نگاه کردم گوشواره ریز حلقه ای بچه هست.بردم دادم دست جاری ام گوشش کنه.یه بارم تازه عروس بودم.رفتم خونه مامانم.دیدم رو شونه پالتوام چیزی برق میزنه.دیدم گوشواره ام هست سنگین هم بود.ان شااله برای شما هم پیدا بشه.برو مسیر ببین.چند برگه هم سر راه به دیوار بچسبون اگه از خدا با خبر پیدا کنه پس میده حتما.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شوهرم کلی غر غر کرد که تقصیر توه باید پیدا کنی دخترمم میگه برو بخر فک کرده شکلاته

الان شوهرت عصبی هست ولی تا حالا نشنیده کسی گم کرده.بهش بگو منم خیلی ناراحتم.ولی پیش اومده.خودم غز بس آقامون عصبی و بد اخلاقه 124 گرم طلا سه سال پیش ضرر کردم.

یه جفت دیگه داره یبار مریض شد نذر امام رضا کردم گذاشتم کنار اینارو خریدیم

آخی اونا دیگه باید حرم بندازی.خودم یه لنگه گواشواره گوش پسرم کردم و به نیت غلام امام رضا بودن.بعد مدتی رفتیم مشهد.حرم انداختم

آره.دفع بلا

متوجه شدم 😂میگم گاهی کسی پیدا میکنه نیازمند نیست

درخواست دوستی از هیچکس قبول نمیکنم(ازشعورتون 🙏)🕊️ویترین دل من⬅️ساراهستم،ی خانوم گوگولی وادایی👠مهربوون و رکم،اگ بی دلیل کسی،سر به سرم بزاره قوقولی🐓میشم🫥ازجنس ققنوسم،بارها ازخاکسترم متولدشده ام 🔥خدایاهرکجا اسمتو نوشتم امید جوا🍀ه زد💫شاکرخدام بخاطروجودهمسر و خواهرم 🫂معتقد ب مذهب انسانیت(یک ساعت عدالت بهتر از یکسال عبادت فیک)✅ ازمجردی نترس⚠️ از انتخاب غلط بترس ازدواج پیدا کردن ی همسفر خوبه ن فقط ی هم خونه 🏠کپی پروفایل 🚫صدای تشویق و توهین ،هردو برایم نویز هست 📢

آخی اونا دیگه باید حرم بندازی.خودم یه لنگه گواشواره گوش پسرم کردم و به نیت غلام امام رضا بودن.بعد مد ...

اره منم میندازم ،راستی صبح رفتم همون مغازه رو گشتم و پیداشد گوشواره ممنون از همگی

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز