2777
2789
پسر من آراز هست اسم دخترم رو نمیدونم چی بذارم

عزیزم به نظرم حتما نباید به هم بیاد

اسم نارین خیلی قشنگه

رخ شاد، ملورین، آلا

دقت کرده اید جملات وارونه چگونه است؟ گنج، جنگ میشود؛ درمان، نامرد میشود و قهقهه، هق هق میشود ولی دزد همان دزد است درد همان درد است و گرگ همان گرگ آری نمیدانم چرا من، نم زده است و یار، رای عوض کرده است، راه گویی هار شده و روز به زور میگذرد، آشنا را جز در انشا نمیبینی و چه سرد است این درس زندگی به زبان های انگلیسی (C1)، آلمانی (C1)، اسپانیایی(C1)، پرتغالی(B2)، ایتالیایی(B2) و عربی(B1) مسلطم جز آلمانی و انگلیسی سایر زبان ها رو خودخوان یاد گرفتم، در مورد زبان هایی که مسلطم اگر سوالی داشته باشید خوشحال میشم کمکتون کنم بی هیچ شکی زیباترین زبان جهان زبان پارسیه، با زبان پارسی میانه ( فقط به صورت گفتاری و نه نوشتاری ) هم آشنایی دارم و اگر توی تاپیک های ادبی تگم کنید خیلی خوشحال میشم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چرا باید حتما دوتا اسم هم شکل و هم آوا باشن؟من دوتا پسرام اسماشون هیچ ربطی بهم نداره

از هیچ اسمی خوشم نیومد ارتعاش هیچ کدوم از اسما ک خاسمم خوب نبود.

ارسن جدید

عزیزم الان سرچ کردم به زبان اوستایی میشه مجمع و انجمن

به عبری میشه مرد مبارز

یعنی عملا به ریشه فارسی معنی خاصی نداره

اینم فهمیدم گفتم بهتون بگم

دقت کرده اید جملات وارونه چگونه است؟ گنج، جنگ میشود؛ درمان، نامرد میشود و قهقهه، هق هق میشود ولی دزد همان دزد است درد همان درد است و گرگ همان گرگ آری نمیدانم چرا من، نم زده است و یار، رای عوض کرده است، راه گویی هار شده و روز به زور میگذرد، آشنا را جز در انشا نمیبینی و چه سرد است این درس زندگی به زبان های انگلیسی (C1)، آلمانی (C1)، اسپانیایی(C1)، پرتغالی(B2)، ایتالیایی(B2) و عربی(B1) مسلطم جز آلمانی و انگلیسی سایر زبان ها رو خودخوان یاد گرفتم، در مورد زبان هایی که مسلطم اگر سوالی داشته باشید خوشحال میشم کمکتون کنم بی هیچ شکی زیباترین زبان جهان زبان پارسیه، با زبان پارسی میانه ( فقط به صورت گفتاری و نه نوشتاری ) هم آشنایی دارم و اگر توی تاپیک های ادبی تگم کنید خیلی خوشحال میشم

رامان هم دوست دارم نمیدونم

یه سوال بپرسم ناراحت نمیشید؟

حس نمیکنید مثلا اسم های این سبکی وقتی پسرتون ۲۰ ۳۰ سالش بشه خیلی مناسب نیست؟

دقت کرده اید جملات وارونه چگونه است؟ گنج، جنگ میشود؛ درمان، نامرد میشود و قهقهه، هق هق میشود ولی دزد همان دزد است درد همان درد است و گرگ همان گرگ آری نمیدانم چرا من، نم زده است و یار، رای عوض کرده است، راه گویی هار شده و روز به زور میگذرد، آشنا را جز در انشا نمیبینی و چه سرد است این درس زندگی به زبان های انگلیسی (C1)، آلمانی (C1)، اسپانیایی(C1)، پرتغالی(B2)، ایتالیایی(B2) و عربی(B1) مسلطم جز آلمانی و انگلیسی سایر زبان ها رو خودخوان یاد گرفتم، در مورد زبان هایی که مسلطم اگر سوالی داشته باشید خوشحال میشم کمکتون کنم بی هیچ شکی زیباترین زبان جهان زبان پارسیه، با زبان پارسی میانه ( فقط به صورت گفتاری و نه نوشتاری ) هم آشنایی دارم و اگر توی تاپیک های ادبی تگم کنید خیلی خوشحال میشم

درسته ولی الان همه اسما امروزی هستن

نمیدونم آخه من خیلی دیدم مثلا یهو یه تایمی همه اسم بچشون رو گذاشتن نفس از مد افتاد یا مثلا پناه، یه تایمی مثلا باران مد بود

کلا به نظرم ادم باید یه اسمی بذاره همیشه و توی تمام دوران ها قابل استفاده باشه

مثل اسم پسر اولتون

دقت کرده اید جملات وارونه چگونه است؟ گنج، جنگ میشود؛ درمان، نامرد میشود و قهقهه، هق هق میشود ولی دزد همان دزد است درد همان درد است و گرگ همان گرگ آری نمیدانم چرا من، نم زده است و یار، رای عوض کرده است، راه گویی هار شده و روز به زور میگذرد، آشنا را جز در انشا نمیبینی و چه سرد است این درس زندگی به زبان های انگلیسی (C1)، آلمانی (C1)، اسپانیایی(C1)، پرتغالی(B2)، ایتالیایی(B2) و عربی(B1) مسلطم جز آلمانی و انگلیسی سایر زبان ها رو خودخوان یاد گرفتم، در مورد زبان هایی که مسلطم اگر سوالی داشته باشید خوشحال میشم کمکتون کنم بی هیچ شکی زیباترین زبان جهان زبان پارسیه، با زبان پارسی میانه ( فقط به صورت گفتاری و نه نوشتاری ) هم آشنایی دارم و اگر توی تاپیک های ادبی تگم کنید خیلی خوشحال میشم

هسچ اسمی ب دل من نمیشینه... بشینه ام ارتعاششثن خوب در نمیاد

مشخصه سختگیر هستی عزیزم ایشالا هرچی خیره icon

دقت کرده اید جملات وارونه چگونه است؟ گنج، جنگ میشود؛ درمان، نامرد میشود و قهقهه، هق هق میشود ولی دزد همان دزد است درد همان درد است و گرگ همان گرگ آری نمیدانم چرا من، نم زده است و یار، رای عوض کرده است، راه گویی هار شده و روز به زور میگذرد، آشنا را جز در انشا نمیبینی و چه سرد است این درس زندگی به زبان های انگلیسی (C1)، آلمانی (C1)، اسپانیایی(C1)، پرتغالی(B2)، ایتالیایی(B2) و عربی(B1) مسلطم جز آلمانی و انگلیسی سایر زبان ها رو خودخوان یاد گرفتم، در مورد زبان هایی که مسلطم اگر سوالی داشته باشید خوشحال میشم کمکتون کنم بی هیچ شکی زیباترین زبان جهان زبان پارسیه، با زبان پارسی میانه ( فقط به صورت گفتاری و نه نوشتاری ) هم آشنایی دارم و اگر توی تاپیک های ادبی تگم کنید خیلی خوشحال میشم

نمیدونم آخه من خیلی دیدم مثلا یهو یه تایمی همه اسم بچشون رو گذاشتن نفس از مد افتاد یا مثلا پناه، یه ...

هسچ اسمی ب دل من نمیشینه... بشینه ام ارتعاششثن خوب در نمیاد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز