2789
عنوان

دیشب تو دسشویی گیر کردم😐💔

190 بازدید | 23 پست

رفتم دسشویی برای اوللللین باااار در از پشت بهم قفل شد😐

از تاریکی و اینا نمیترسیدم ، نگران این بودم سوسک نبینم😐



حواستون باشه وقتی همه خوابن یا کسی خونه نیست ، میرین حموم یا دسشویی درو تا انتها ببندید ولی قفل نکنید.


#درس_عبرت🤣 🤣🤣👺

👺

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هیجقوت فکرشو نمی کردم گیر بیفتمهنوز برام سواله جطور از پشت قفل شده بود..

نکنه یکی توطئه کرده🤭😂

هان ای عقاب عشق ، از پشت قله های مه آلود دور دست ، پرواز کن به دشت غم اگیز عمر من ، آنجا ببر مرا که شرابم نمیبرد .....
همه خواب بودن😂 ساعت ۲ شب بود..

عههه پس اون نبوده🤭

بعد چجوری درو وا کردی بالاخره؟

هان ای عقاب عشق ، از پشت قله های مه آلود دور دست ، پرواز کن به دشت غم اگیز عمر من ، آنجا ببر مرا که شرابم نمیبرد .....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز