کاش تاپیکتو قفل کنی اسی
بخدا گناهه اینطوری پشت سر مرده حرف بزنن بگن خیانت کرده
از دوستای همکار نزدیکم بودن وقتی خبرو دادنم ما بیمارستان بودیم این خیانت و این چیزا چیه واقعا چطور میتونید اینقدر راحت تهمت بزنید حتی اون همکارمم ک نزدیک بود بهشون همچین چیزی نگفت
واقعاااا گناه داره مرده دستش از دنیا کوتاهه این تهمت ها برا زنده هام هزار گناهه چه برسه مرده