2777
2789
عنوان

دیت ماشینییی

143 بازدید | 24 پست

یه هفته پیییش با دوس پسرم دیت داشتیم فقط توی ماشین نشستیم خودم اینطوری خواستم جایی نریم. یه ساعت اینا پیش هم بودیم . ببین اینقدر خوشم میاااد که اقااااست این دومین باره توی ماشین دیت داریم همش بغلم میکرددد بدون اینکه بخواد بد لمس کنه بدنمو یا فقط شونمو بوس میکرد لپامو میگرفت دستش . خیلی پیشش حس امنیت دارم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یواش یواش جلوتر میره اجازه نده

برای رسیدن به هدفهاتوند فقط  فقط روی پاهای خودتون  وایسید چون.باپآهای.دیگران.نمیتونید.راه.برید .تلاش.کنید.حتما.بهش.میرسید.مطمین.باشید.چون من این کارو کردم 

چندوقته باهاشی

اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

10 ماه

خو اوکیه

💕💕

اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

از اونجایی که شناختی ندارم از پسره نمیتونم چیزی بگم 🤷🏻♀️

نزار قبانی یک جایی میگه «چه فایده ای دارد نگران من باشی ولی از من دفاع نکنی؟ خیلی دوستم داشته باشی، اما من را نفهمی؟ جای خالی ام را حس کنی، اما سراغم را نگیری؟ چه فایده ای دارد در میان دارایی های تو باشم اما مهمترین آنها نباشم؟» به غم کسی اسيرم که ز من خبر ندارد 🤍

دوبار اونم تو ماشین دیت رفتی🤕بغل کرده بوس کرده دیگه میخای چیکار کنه همونجا شلوارشو بکنه🙄تازه این ب ...

بابا از رو شونم از رو مانتو بوس کرده حتی صورتمم بوس نکرد گفت نمیخام تا عقد شدیم پوستمون بهم بخوره . من خودم گفتم توی ماشین باشیم چون شهرمون خیلی کوچیکه نمیشه جایی رفت

10 ماهه اینطوری هستیما

اها پس پسر خوبیه هول نی

برای رسیدن به هدفهاتوند فقط  فقط روی پاهای خودتون  وایسید چون.باپآهای.دیگران.نمیتونید.راه.برید .تلاش.کنید.حتما.بهش.میرسید.مطمین.باشید.چون من این کارو کردم 

یادش بخیر زمانی که دوست بودم با شوهرم چقدر دیت ماشین داشتیم


حسابی خوش بگذرون که بعد ازدواج دیگه خبری نیستا😁😂

(((درخواست ندهههع ای مردک هول مگه نمیبینی متاهلم درخواست ندههههههههه ))) در قلب کوچک من تو چقدر فراوانی ❤️🔗 ( کاربر خانم هستم )

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز