2789

اقا من قد بلندم

مجرد که بودم یه بار تو یه همایش بودم یه اقای سن بالا چاق سیاه زشت و شکم گنده قد کوتاه اومد جلو گفت من یه موضوعی هست که میخوام به شما بگم اگه میشه ش تماس بدید

منم گفتم اوکی بعدم سوار ماشین شدم که برم خونه هنوز نرسیده بودم ک زنگید و گفت من سالهاس شما رو زیر نظر دارم و برای ازدواج با شما تماس گرفنم اگه اجازه میدید بیام برای امر خیر و اینا...

کرک و پرم ریخت

خدایی هر فکری میکردم جز اینکه این خواستگارم باشه

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منم قدم بلنده و لاغرم بدترین خواستگارم از نظر ظاهری چاق کچل شکم گنده ولی قد بلند و سفید

لطفا آقایون تو تاپیکهای من نیان، پستهای منو جواب ندن . راستی ی ذکری هس من خیلی معرفیش میکنم، خیلی خوبه و مشکلات رو حل میکنه، زندگی رو آروم و روان میکنه و برکت مادی میده به زندگی : استغفرالله الذی لا اله الا هو الحی القیوم الرحمن الرحیم بدیع السموات و الارض من جمیع ظلمی و جرمی و اسرافی علی نفسی و اتوب الیه . روزی چهارصد بار، خدود پنجاه دقیقه طول میکشه گفتنش. (حداقل) ۶۰ روز باید بگی. از تعداد کم شروع کن و صبور باش، حتما امتحانش کن عالیه مخصوصا در کنار توبه واقعی و اصلاح خودت . به دو نیت این ذکر خونده میشه یا زیادی علم یا زیادی مال. ولی کلا مشکلات زندگی رو هم حل میکنه چون خیلی وقتا مشکلات ما بخاطر گناهانمونه. اسمش هم استغفار امام صادق هست و تو مفاتیح اومده. من که عاشقشم زندگی من و خیلیا باهاش خیلی تغییر کرده. اگه میخوای بیش از صد تجربه از آدمای مختلف ازین ذکر بخونی سرچ بزن کانال ترنم توحیدی فاطمه خاشعی تو ایتا و تجربه های دوره ثروتمند شدن با قران (ویسهایی راجب این ذکر ک تو همون کانال موجوده رایگان،جلسه پنجشو بگوش خیلی خوبه) رو بخون، اون تجربه ها از همین ذکره ، تجربه خودم هم شماره ۱۱۴ هست . موفق و عاقبت به خیر باشی خانم زیبا 🌻 خدایا شکرت 💚 فقط حیدر امیرالمومنین است🤩اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم😍 من دوست ندارم درخواست قبول کنم پس لطفا اگه حرفی هست همونجا تو تاپیک بگید و اینکه قطعا گوگل جواب خیلی سوالات رو داره اول گوگل کنید بعد . راستی اگ خودم پست بامزه ای گذاشتم لطفا منو لایک کنید چون احتمال زیاد برمی‌گردم میبینم چیو لایک کردید و میخونمش و بعد باز میخندم بهش😂🤣

من یه خواستگار داشتم دلاک بود ختنه میکرد

سنشم زیاد بود سفت و سختم پیگیر بود جواب مثبت بگیره

خلاصه همین الان که یادش میوفتیم همه از خنده از حال میریم نمیدونم چجور حساب کرده بود که ول کن نبود 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

در من چیزی کم بود و در این زندگانی همه چیز کج بود میان ما و زندگانی یک چیزی گنگ ماند ما دیر آمدیم یا زود هر چه بود به موقع نیامدیم. گذشت و بهتر که می گذرد ............

پسر مستاجرمون تازه از سربازی مرخصی برگشته بود بچه بودیم

مامانش به مامانم گفت و ردش کردیم اینقدرم ضعیف و کوچولو بود

قربون مرامت یه صلوات مهمونم کن شاید خدا به مدد دل پاکت کمکم کرد
منم قدم بلنده و لاغرم بدترین خواستگارم از نظر ظاهری چاق کچل شکم گنده ولی قد بلند و سفید

اینکه خوبه بابا

مرده قشنگ سرش تا سینه من بود

منم دیگه نگفتم ظاهرت داغونه گفتم سنمون به هم نمیخوره

داغون نداشتم

نفرین نمیکنم...خبر ب دورترین نقطه جهان برسد؛ نخواست او، ب من خسته، بی گمان برسد؛ شکنجه بیشتر از این ک پیش چشم خودت؛ کسی ک سهم تو باشد ب دیگران برسد ؛چ می کنی؟ اگر او را ک خواستی یک عمر ؛ب راحتی ،کسی از راه ناگهان برسد ؛رها کنی بروند و دو تا پرنده شوند ؛گلایه ای نکنی، بغض خویش را بخوری؛ ک هق هق تو مبادا ب گوششان برسد ؛ خدا کند ک...ن نفرین نمیکنم ؛نکند ب او ک عاشق او بوده ام، زیان برسد..😔💔🫂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز