2789
نه به مهمان گفتی و آتش به جانش ریختیعشق ما از قلب او رفت و به فرشت تف نهاد😕

فرش زیبایم چرا تف زد بر آن؟ خاکم به سر

این دگر کی بوده در خانه تو هم راهش بدی؟


وایسا، تو گفته بودی قفل در گشته خراب؟!!!

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

فرش زیبایم چرا تف زد بر آن؟ خاکم به سراین دگر کی بوده در خانه تو هم راهش بدی؟وایسا، تو گفته بودی قفل ...

گیر و دار فقل را از کارخانه، اش بپرس

من شدم مات تو که مهمان کنی از در برون

😕😕

تا آتش عشق تو مرا زنده نگه داشت چون شمع، کنار تو شوم آب و بسوزم بداهه

به به

دمتون گرم


میان من وَ تو، هر اتفاق شیرین است

وجود تو به همه غصه هام تسکین است

تو آرزوی محالی برای من بودی

تو باش، خواسته ی من ز تو فقط این است


#بداهه

#غزلبانو

ریشه را در خاک محکم کن که گاهی زندگی / پیشِ پایت آب، گاهی هم تَبَر می آورد 
تاب و توان ندارداین دل عاشق منهیچ کسی به جز تونبوده لایق منبداهه

ناز کُنی،نظر کُنی،قهر کُنی،ستم کُنی
گر که جَفا،گر که وَفا،از تو حَذَر نمی شود

ما وارث دردهای بیشماریم....🖤

زیبا🌸🌸🌸داس چشمت میزنی بر ریشه ی قلبم چرامن که با دل بسته ام عهدی که شیدایت شومبداهه

مرا به هیچ بدادی و من هنوز بر آنم

که از وجود تو مویی به عالمی نفروشم🙂

ما وارث دردهای بیشماریم....🖤

صد گره خورده دل ریشم به غم گربیایی صد گره بادست تو وامی شود بداهه

خلی عالی


در دلم درد فراوان دارم اما ، ترس نیست

دردهایم با تو درمان و مداوا می شود


#بداهه

#غزلبانو

ریشه را در خاک محکم کن که گاهی زندگی / پیشِ پایت آب، گاهی هم تَبَر می آورد 
زیبا 🌸☺️☺️من غرق چشمانت شدممشتاق دیدارت شدمدر جمع کل عاشقانشیدای شیدایت شدمبداهه

عالی بود

من جسم و جان ندانم، من این و آن ندانم
من در جهان ندانم، جز چشم پُر خمارش

ما وارث دردهای بیشماریم....🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز