2777
2789
عنوان

بوسیدن دست

| مشاهده متن کامل بحث + 7772 بازدید | 102 پست

اره خب من فقط دیدم واسه پارتنر یا کسی که دوسش دارن اینکار میکنن

پروف خودمم🎀فمینیست ⚖️ اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط اسم کاربری هاتون یادم نمیمونه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

راستش من زیاد دیدم... چیز عجیبی نیست... همسرمم این عادت و داره... به نظرم یه ابراز علاقه عادیه، چیز خاصی نیست...

مرا هیچ از وطن محبوب تر نیست...🤍اگه ظاهر مهم تر از باطن بود، خدا جسم رو میگرفت، نه روح رو...👌🏻🌚 خانومای خوشگل باهم problem ندارن💆🏻♀️💞 متعهد به عشق بچگیم💍🤍کسایی که هنوز به بلوغ فکری نرسیدن و تفکرات دوقوزآبادی دارن منو ریپلای نکنن❗اگه جز مذهبیون افراطی، زن ستیز ها، و حامیان کودک همسری هستین، با من هم صحبت نشید، ممنونم...!🌻❌درخواست دوستی آقایون رو نمیپذیرم❌ ..مظهرالعجایب«BUL»🍇💫

من دوست ندارم

با یکی رل بودم تو دیت یهو دستمو بوسید جیغ زدم و دستمو کشیدم عقب بنظرم یه جوریه بوسیدن دست

هیچکس در جنگ پیروز نمیشود؛ فقط بعضی ها دیرتر میفهمند چه چیزهایی را باخته اند.💚🌈

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792