2777
2789
عنوان

خرید جهیزیه

1459 بازدید | 29 پست

خانما چی بگیرم چی نگیرم

همزن کاسه دار بگیرم یا ساده ؟

فر بگیرم یا ماکرو ویو

سرخکن بگیرم ؟

خرد کن بگیرم یا غذا ساز همه کاره چرخ گوشت نمیخوام بگیرم خوشم نمیاد

هر تجربه ای راجب هر وسیله ای دارید راهنماییم کنید

بوس بهتون 😘❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگر اهل شیرینی و کیک درست کردنی خیلییییی،کاسه دار بگیر

اگر نه همزن ساده کافیه

فر و ماکروویو هر دو نیازه از نظر من

سرخکن هم نیاز هست به نظرم

همه کاره بگیر

چرا جملات سطحیتان را با «ما مردها با ما زنها»شروع میکنید؟لطفا کژی،کمبود های عاطفی و ایراداتتان را به پای کل جمعیت زنان یا مردان ننویسید.مثلا بگویید من زیاد دروغ میگویم نگویید ما مردها نمیتوانیم راست خیلی چیزها را بگوییم.یا بگویید من بداخلاقم نگویید ما زنها تمام پاییز خلقمان تنگ است....

همزن کاسه ای بگیر

سرخ کن هم بگیر عالیه خودم دارم

خورد کن برقی هم عاااااالیه

اما کوچیکشو بگیر خیلی بزرگ بودنی کاسش وقتی میخوای اندازه کم خورد کنی خورد نمیشه درست حسابی

اما کاسه کوچیکش عاااااالیه

ببین اگه اهل شیرینی پزی و این مدل چیزا هستی همزن کاسه دار بگیر

فر و ماکروفر و واقعا من خودم موندم چون جفتشون لازم میشه ولی اولویتت فر باشه مگر چیزی توی فر نخوای بپزی

سرخ کن بدون روغن هم من به نظرم نگیر، برای خونه مجردی اقایون خوبه که حال ندارن

پیام های پیوی اگر چرت باشن پاسخگو نیستم لطفا تلاش نکنین♥️🐓

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز