2777
2789

اسی سنتو زدی 36 سال واسه همین از میپرسم. 30 سالگی به بعد چطوریه یعنی دغدغه ادما نسبت به قبل چه تغییری میکنه یا چه چیزایی برات مهم میشن

בر آغوشم بگیر کـہ زخم هایم عمیق انـב פּ استخوان هایم خستـہ

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اسی سنتو زدی 36 سال واسه همین از میپرسم. 30 سالگی به بعد چطوریه یعنی دغدغه ادما نسبت به قبل چه تغییر ...

بستگی به این داره که توی چه زمینه ای منظورت باشه عزیزم

کلا اگه خیلی سخت بگیری ، سخت میگذره اگه یکم شل تر بگیری حال و اوضاعت بهتره با این همه وقتی سنت میره بالا یه سری دغدغه ها حذف میشه

اسی سنتو زدی 36 سال واسه همین از میپرسم. 30 سالگی به بعد چطوریه یعنی دغدغه ادما نسبت به قبل چه تغییر ...

من ۳۱میشم دو روز دیگه ،الان همش میگم یه کاری داشتم که پول درمیاوردم همش برام پس انداز مهم میگم چشم به هم بزنم میشم ۴۰ ،۵۰ و چه سرمایه ای دارم.بعد سی واقعا ادم خیلی بزرگ شده انگار خیلی کارای ۲۰ سالگی بچگونه و مسخره به نظر میاد

تفریح ساده دوتا چیپس میخواد یه پول ماشین میخواد تا یه جایی بری ادم سر کوچه میره برگرده یه میلیون میش ...

فیلم دیدن و یه ورزش ساده کردن هم هست هزینه زیادی نداره که درسته شرایط اقتصادی خیلی بد شده

بستگی به این داره که توی چه زمینه ای منظورت باشه عزیزم کلا اگه خیلی سخت بگیری ، سخت میگذره اگه یکم ش ...

مثلا تو زمینه شغلی اگه قرار باشه الان سرکار بری ترجیح میدی شغلی داشته باشی که جایگاه اجتماعی و درآمدش بالاعه یا شغلی که از نظر جایگاه اجتماعی و درآمد متوسطه ولی راحت تره و بهتر از پسش بر میای


בر آغوشم بگیر کـہ زخم هایم عمیق انـב פּ استخوان هایم خستـہ

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792