2777
2789
عنوان

لیزر صورت

| مشاهده متن کامل بحث + 1099 بازدید | 39 پست

بله همینه من چونم ضخیم داشت رفتم بعد اپراتور زیر چونه هم زد هم زائد شد

تاریخ شروع برای یک تغییر 1405/۳/۱2.👀 👈🏼وزن74/هدف اول 70🤝🏻/هدف دوم 65🤌🏼/هدف سوم 60👌🏼 ولی بهترین دستاورد من امسال نزدیک به تو شدن بودن یارب⁦🌱🤍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم موهای صورتم کرکی بود بعد از کلی لیزر بازم نرفت و صرفا گفتن مشکل از هورمون هات هست.الانم هفته ای یکبار باید با ژیلت اصلاح کنم انقدر بدم میاد که نهایت نداره.موها الان زخیم شدن.تازه زیر چونم هم با لیزر بد سوخت و هنوز بعد از ده سال نرفته اون موقع دستگاه های لیزر خیلی بد بودن فقط دستگاه الکس بود که دردش کمتر بود ولی چونم رو بالای بیست بار لیزر کردم و خوب نشد تازه دندونای خرابم هم با همون لیزر درد میگرفتن و مجبور به عصب کشی دندونام شدم.حالا دندون رو میگی خراب بوده باید درمان میکردم ولی صورتم رو کاش به سوختن نمیدادم.ولی از لیزر دست و پاهام راضیم

هر جا موی کرکی هست رو انجام نده چه صورت چه بازو یا کمرصورت رو 2-3 نفر انجام دادند گفتن بعدش موهای صو ...

ای وای خوب شد پس پرسیدم💓🙏🏻

گوهم دهن مادرت فائزه مادرجنده🤡💩فشار بخور ج/نده

من سیبیلمو زدم راضیم😂اخه هر وقت درمیود ژیلت میزدم ضخیم شده بود و سبز

بخدا اسیر شدیم🥲😂بدن به کنار این صورت همیشه مشکل بوده واسم، چون تحمل درد بند یا وکس این چیزارو ندارم منم نهایتش اینه کار خودتو بکنم.

گوهم دهن مادرت فائزه مادرجنده🤡💩فشار بخور ج/نده

منم فقط بالای لبو میزنم..تا الان که اوکیه

انگار تو صورت بالای لب و زیر چونه بهترین بخشی بوده که جواب گرفته🤔

گوهم دهن مادرت فائزه مادرجنده🤡💩فشار بخور ج/نده

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز