2777
2789
عنوان

بنظرتون

399 بازدید | 33 پست

آدمی که تو ۲۳ سال زندگیش هیچ تفریحی نداشته بی پول بوده شاد نبوده اصلا انگار زندگی نکرده دائم تو درس خوندن واسترس بوده که هنوزم نتونسته سرکار بره عمرش هدر رفته ؟

جوونیش نابود شده؟

وقت داره

🦋کسی که تفکرش با تو متفاوت است، دشمن نیست، انسان دیگریست با دیدگاه دیگر، فقط همین...اگر فقط همین یک اصل را می پذیرفتیم، روابطمان بهتر می شد، آرامشی توام با احترام، به همین سادگی! مشکل ما افکار بسته است..!“بلند پرواز باش🕊 آسمان به کسی تعلق ندارد🌱”.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

23 ک سنی نیست

🕊️ویترین دل من⬅️ساراهستم،ی خانوم گوگولی وادایی👠مهربوون و رکم،اگ بی دلیل کسی،سر به سرم بزاره قوقولی🐓میشم🫥ازجنس ققنوسم،بارها ازخاکسترم متولدشده ام 🔥خدایاهرکجا اسمتو نوشتم امید جوا🍀ه زد💫شاکرخدام بخاطروجودهمسر و خواهرم 🫂معتقد ب مذهب انسانیت(یک ساعت عدالت بهتر از یکسال عبادت فیک)✅ ازمجردی نترس⚠️ از انتخاب غلط بترس ازدواج پیدا کردن ی همسفر خوبه ن فقط ی هم خونه 🏠کپی پروفایل 🚫صدای تشویق و توهین ،هردو برایم نویز هست 📢

مم ۲۵ سالمه هنوزم همینم کار هم میکنم بدتر دچار استهلاک شدم

.هدف ما از زندگی آزادی و رهایی و شجاعت هست ...اما روحمون به خدا تعلق داره جز با خدا آرامش پیدا نمیکنه. پس خودت رو درگیر تعصبات و عقاید اجباری و قصاوت های نا به جا نکن هر جا شک کردی دنبالش برو چون مطمعن باش شک پیش میاد پس ازش نترس ..برای خودت و روحت و خدا زندگی کن.

غصه نخور تو خود منی.. تازه با همه هم مهربون بودم همه هم بهم پشت میکنن

من با آن که انتقام جو و کینه توز نیستم، حافظهام در مورد جراحات و تحقیر ها به رغم بزرگواریام بسیار قوی است...❤️🩹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز