2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تاپیک قبلیت رو خوندم انگار طرف ۱۲ سال ازت بزرگتره و خودت کلا ۱۵ سالته

فقط یه نصیحت برات دارم: قطع ارتباط.

تو زیر ۱۸ سالی و صادقانه بگم خیلی بچهای طرف نزدیک ۳۰ سالشه این عملا پدوفیلی و کودکدوستی به حساب میاد که خیلی بیشرمانه ست

لطفا قطع ارتباط کن باهاش و به خودت ضربه نزن چون تهش پایان خوشی وجود نداره

هیچ گزینهی درست دیگهای وجود نداره

اگر همسن و سالت بود باز شاید گزینه های دیگه وجود داشت ولی الان نه

بزرگتر که بشی وقتی با آدمای جدید آشنا بشی متوجه میشی همه اینا احساسات طبیعیِ دوره نوجوانیت بود نه عشق


۱۵ سالگی ، مردم باب اسفنجی میبینن چه عشقی اخه ؟ هورمونه

دقیقاااا

هورمون های نوجوونی و هوسه ولی یسری ها میگن که واقعی ترین عشقه🙄

مهم نی برام که پورش ندارم پیادهم تنهام پشت ندارم خوشحالم برا چند دیقه لذت به دختر مردم قول ندادم

دقیقاااا هورمون های نوجوونی و هوسه ولی یسری ها میگن که واقعی ترین عشقه🙄

بله واقعی ترین عشق هست

برا کسایی که به این موضوع اعتقاد قلبی دارند همه درک نمیکنن

توی دوران نوجوونی رفیق داشته باشی خوبه ولی اصلا سمت عشق و روابط عاشقانه و رل زدن خصوصا قبل ۱۸ سالگی نرو

چون هرکسی رو دیدم با اینکار آسیب دیده یسری ها اسیبشون کم بوده یسری ها هم آسیب خیلی شدیدی دیدن.

مهم نی برام که پورش ندارم پیادهم تنهام پشت ندارم خوشحالم برا چند دیقه لذت به دختر مردم قول ندادم

بله واقعی ترین عشق هست برا کسایی که به این موضوع اعتقاد قلبی دارند همه درک نمیکنن

زمان همچی تغییر میده شما سنتون کمه و با احساساتون تصمیم میگیرید چندسال که بگذره به کل فراموش میکنیدقطعا اون شخص انتخابتون نیست به خودت بیا دختر

نر های سایت به من درخواست ندن

بله واقعی ترین عشق هست برا کسایی که به این موضوع اعتقاد قلبی دارند همه درک نمیکنن

از لحاظ علمی ام ثابت شده

ببین فک کن یهویی هورمون های ج*سی توی بدن فرد ۱۸ برابر بیشتز ترشح بشه!این اتفاقیه که تو دوران نوجوونی میافته و باعث میشه که رفتار و همه چیز فرد تغییر کنه و بخواد عشق رو هم تجربه کنه درحالی که این بخاطر ترشح هورمونهس نه عشق واقعی

مهم نی برام که پورش ندارم پیادهم تنهام پشت ندارم خوشحالم برا چند دیقه لذت به دختر مردم قول ندادم

نمیدونم عشق بود یا چی

ولی نه😐😂

از همه آدما با تک تک نفس هام با تک تک سلولای بدنم با تمام عطسه هام با تمام سرفه هام با تمام دردام با تمام مشکلاتم با تمام استفراغ هام با تمام بی حالیام با تمام وجودم متنفرم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز