تاپیک قبلیت رو خوندم انگار طرف ۱۲ سال ازت بزرگتره و خودت کلا ۱۵ سالته
فقط یه نصیحت برات دارم: قطع ارتباط.
تو زیر ۱۸ سالی و صادقانه بگم خیلی بچهای طرف نزدیک ۳۰ سالشه این عملا پدوفیلی و کودکدوستی به حساب میاد که خیلی بیشرمانه ست
لطفا قطع ارتباط کن باهاش و به خودت ضربه نزن چون تهش پایان خوشی وجود نداره
هیچ گزینهی درست دیگهای وجود نداره
اگر همسن و سالت بود باز شاید گزینه های دیگه وجود داشت ولی الان نه
بزرگتر که بشی وقتی با آدمای جدید آشنا بشی متوجه میشی همه اینا احساسات طبیعیِ دوره نوجوانیت بود نه عشق