چرا نشه عزیز دلم
حاج قاسم عزیز یه جملهای دارن که میگه
هر کدوم از ماها کسی رو داریم که امید به شفاعتش داریم و باید جوری زندگی کنیم که وقتی مردیم مارو بشناسن،به حرف هم نیست شناختن به عمل ماست.
تو هم هر شهیدی که بهش ارادت داری رو میتونی باهاش حرف بزنی،درد ودل کنی،توسل کنی و سعی کنی در جنبه های خوب بهش شباهت پیدا کنی