eli_np مدیر عضویت: 1403/07/09 تعداد پست: 80 عنوان گربه گرفتم | مشاهده متن کامل بحث + 8720 بازدید | 140 پست سه روزه گربه گرفتم..اسمش سوشیه.سه سالشه...خیلی باحاله بهم انرژی داده صبا سحرخیز شدم به خاطرش.شغلم خیاطیه تو خونه کار میکنم میشینه رو به روم نگام میکنه😍😍😍😍هستید عکسشو بزارم؟؟ 1404/12/14 | 12:54 39 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
13429 عضویت: 1403/12/21 تعداد پست: 296 مرسی 😍🥰آره...همین آقا که ازش گرفتم دو ماه پیش گزاشته بود ٧ تومن..بعد آگهی ورداشت دوباره گزاشت ٣ تو ... من پسرم اصلا به گربه حساسیت داره یک گربه ببینیه آنقدر عطسه میکنه که نگم برای همین گربه نمیتونم بگیرم
zari_banoo_20 عضویت: 1404/11/13 تعداد پست: 368 🤣🤣🤣🤣🤣نه بابا پوشک چیه گناه داره.گربه ترس نداره.شبا برا خودش تو خونه راه میره😂😂😂😂 نمیدونم ا بچگی میترسیدم ...
eli_np مدیر استارتر عضویت: 1403/07/09 تعداد پست: 80 حتما خونرو آبیاری میکرد دیگه قالیشویی نمیخواست بدین فرش هاتون رو 🤣 😅😅😅😅😅بو بد میده...راه میرفت پی پی قل قلی میکرد..اعصابمو بهم ریخته بود
icedpassionfruit عضویت: 1404/01/25 تعداد پست: 467 🥰🥰🥰🥰🥰🥰لپشو بوس کردم جات...چه خوشبوعه قربونش برم😭خدا حفظش کنه عزیزم
eli_np مدیر استارتر عضویت: 1403/07/09 تعداد پست: 80 من پسرم اصلا به گربه حساسیت داره یک گربه ببینیه آنقدر عطسه میکنه که نگم برای همین گربه نمیتونم بگیرم عه چه عجیب.نمیدونم...
13429 عضویت: 1403/12/21 تعداد پست: 296 عه چه عجیب.نمیدونم... نمیدونستی شانس منه دیگه آخه این همه حیوون حتما باید به گربه حساسیت داشته باشه
eli_np مدیر استارتر عضویت: 1403/07/09 تعداد پست: 80 پوشکش نمیشه کرد؟دلم یچی میخواد ولییی از گربه میترسم الان یه عکس دیگه میزارم که در کشومو باز کرده...😂😂😂😂البته نمیدونست ک باید اینکارو نکنه بعدش دیگه نکرد
eli_np مدیر استارتر عضویت: 1403/07/09 تعداد پست: 80 گوربا رو دیدم کلی حالم خوب شد. به سلامتی باشه عزیزم.😭😍❤️❤️ مرسی گلم🥰😍
eli_np مدیر استارتر عضویت: 1403/07/09 تعداد پست: 80 نمیدونستی شانس منه دیگه آخه این همه حیوون حتما باید به گربه حساسیت داشته باشه خب به دام پزشک بگید شاید یه راه حلی باشه
13429 عضویت: 1403/12/21 تعداد پست: 296 خب به دام پزشک بگید شاید یه راه حلی باشه کلا از گربه بیزار هست فقط سگ دوست داره میگه سگ حیوون با وفایی هست ولی گربه نه تا وقتی بهش محبت کنی باهات خوبه
eli_np مدیر استارتر عضویت: 1403/07/09 تعداد پست: 80 کلا از گربه بیزار هست فقط سگ دوست داره میگه سگ حیوون با وفایی هست ولی گربه نه تا وقتی بهش محبت کنی ب ... آخی عزیزم.دیگه هر کسی نظری داره.ولی گربه هم خیلی باهوشه و احساسش عمیقه یکم با آدم زندگی کنن متوجه حرفات میشن..سگ هم خیلی خوبه ولی خرجش بسیار بالاتره و تو خونه زیاد نباید تنها بمونه ولی گربه تا دو روزم میمونه گربه اصن وابسته نیس