2777
2789
عنوان

گربه گرفتم

| مشاهده متن کامل بحث + 8720 بازدید | 140 پست

جوجه رنگی هم خوبه ادن بگیره


من جوجه رنگی میپسندم

https://uupload.ir/view/دسر_فوری_۵_دقیقه_ای_با_بیسگوییت_و_شیر_tolj.mp4/،،،،،،،،تایپ رو حالت خودکاره اشتباهات تایپی  خیلی زیاده و نادیده بگیرین،،،،،،،،،،https://uupload.ir/view/4_دسر_بدون_شیر_9m9y.mp4/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی نازه چقدر گرفتی

زندگی بهم یاد داد از مسیر لذت ببرم نه موقع رسیدن به هدف خوشحال باشم نه بعد شکست خودن ناراحت چون همشون میگذرن عین همه ی روز هایی که گذشتن درخواست دوستی پذیرفته نمیشود

سوشی خانوم من😍😍😍😍

وای خداااااا😍❤️💖💐

دوست خوبم لطفا تا آخر مطالعه بفرمایید،عزیز بزرگواری که عضو نی نی سایت هستی اگر به نظر شما حرف من اشتباه هست،اگر با عقیده من مخالف هستید کاملا حق با شماست چون من هم یک آدم هستم مثل بقیه آدم ها،با ضعف های خودم و اطلاعات ناقص که هر چقدر هم مطالعه کنم باز ناقص خواهد بود؛پس اینکه  نظر های من هم خالی از اشتباه نیست کاملا منطقی هست و من در این مورد با شما موافق هستم،ولی تمنا می کنم اگر با نظر من مخالف هستید دوست عزیز ریپلای نفرمایید،اینجا همه نیاز به آرامش داریم و واقعا حیف هست که با بحث این آرامش خدشه دار کنیم؛تاپیک تکمیلی امضا هم ببینید لینک زدم سایت خطا داد فقط اگر راهنمایی اشتباهی کردم یا اشتباهی داشتم لطف می کنید اگر دوستانه به من گوشزد کنید؛خیلی هم ممنونم؛ولی در باقی موارد لطفا بحث نفرمایید؛ممنون که درک می کنید."دانی که رویم از همه عالم به روی توست؟"یا رب مددی♥️ پ.ن:بیت بالا از جناب سعدی است. پ.ن۱:ارادتمند همه دوستان گل نی نی سایتی🌹موقع دعاهای قشنگی که می کنید به یاد من و دل خسته ام هم باشید عزیزان.💐خیلی التماس دعا دارم.🙏🏻🌷 پ.ن۲:لطفا فقط تاپیک های خنده دار و ذکرها و دعاها و سوره های مجرب برای حاجت تگم کنید. پ.ن۳:لطفا برای ظهور و سلامتی حضرت مهدی دو تا صلوات بفرستید.این روزها دل های همه پر غصه است بیاید مرهم دل هم باشیم.کپی امضا،تاپیک و عکس آزاد؛ممنون از وقتی که برای مطالعه امضای من گذاشتید؛با آرزوی سلامتی و دل شاد برای شما؛ارادتمند hanioooooo.
خودمم تعجب کردم ٣ تومن گرفتم...یکم هم وسیله سفارش دادم ٢ تومن..الان گربه بخای بخری زیر ١٠ تومن نیست

خیلی خوب بوده میشه بپرسم از کجا چون منم توی فکرشم

زندگی بهم یاد داد از مسیر لذت ببرم نه موقع رسیدن به هدف خوشحال باشم نه بعد شکست خودن ناراحت چون همشون میگذرن عین همه ی روز هایی که گذشتن درخواست دوستی پذیرفته نمیشود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز