2777
2789
عنوان

ماشین جک s3

36687 بازدید | 36 پست

کیا دارن راضی هستن ؟؟

من از نزدیک ندیدم قشنگه ؟؟؟یا زیادی کوچیکه

S5 رو دوس دارم نمیدونم این چه جوریه

شبهای هجر گذراندیمو زنده ایم هنوز ...مارا به سخت جانی خود چنین گمان نبود 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دارم اتومات هست ومن راضی ام البته یه مشکلاتی هم داره مثلا سوختش خیلییی بالاست و ماشین سطحش پایین هست روی دست اندازها مشکل داری .و اینکه سربالایی باید از دنده درش بیاری چون تند تند دنده عوض میکنه .برای جاده خوبه خیلییی هم خوبه ولی من توی سطح شهر مشکل دارم باهاش. چون بزرگ هم هست نقطه کور داره توی آینه بغل گوشه عقب و نمیبینم .

درواقع ما کاری از دستمون بر نیومد فقط اسمش و گذاشتیم صبر

ایشالا روزی برسه منم واسه خریدن ماشین تحقیق کنم😍😍😍منم جکو دوس دارم اس5 که عالیه اما اس 3 دیروز تو خیابون دیدم به قشنگی عکسای نتی نیست خوشم نیومد...ما چنتا از همسایه هامون دارن خیلی راضین ببین کلا اگه پژو و پراید و سمند سوار بودی تا حالا این ماشینا عالین برات اما اگه ماشین مدل بالا نشستی شاید به مزاجت خوش نیاد.پیشاپیش مبارکه:-) 

خوب من،هنر عشق در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها... زندگی ست دیگر...همیشه که همه رنگهایش جور نیست،همه سازهایش کوک نیست، باید یادگرفت با هر سازش رقصید،حتی با ناکوک ترین ناکوکش...اصلا رنگ و رقص و ساز و کوکش را فراموش کن! حواست باشد به این روزهایی که دیگر برنمی گردد،به فرصت هایی که مثل باد می آیند و می روند و همیشگی نیستند؛به این سالها که به سرعت برق گذشتند،به جوانی که رفت، میانسالی که می رود،حواست باشد به کوتاهی زندگی !                                                                               زندگی به همین آسانی می گذرد... 
ماشین چینی خوب نیست به نظر من..همسرم هم چون کارشه میگه چینی اصلا خوب نیست

یا باید چینی بگیریم یا ایرانی

شوهرم عاشق سانتافه هست ولی نمیتونیم بخریم 

گفتیم جک بگیریم یه کم به خواستش نزدیک باشه

شبهای هجر گذراندیمو زنده ایم هنوز ...مارا به سخت جانی خود چنین گمان نبود 
ایشالا روزی برسه منم واسه خریدن ماشین تحقیق کنم😍😍😍منم جکو دوس دارم اس5 که عالیه اما اس 3 دیروز تو ...

مرسی عزیزم

انشاالله شما هم به زودی زود بخرین

شبهای هجر گذراندیمو زنده ایم هنوز ...مارا به سخت جانی خود چنین گمان نبود 
من دارم اتومات هست ومن راضی ام البته یه مشکلاتی هم داره مثلا سوختش خیلییی بالاست و ماشین سطحش پایین ...

دقیقا. من سر همین معایب رنو ساندرو استپ وی خریدم. شنیده بودم اونهم اتوماتاش تو شهر اذیت کننده اس دنده دستی برداشتم

یا باید چینی بگیریم یا ایرانی شوهرم عاشق سانتافه هست ولی نمیتونیم بخریم  گفتیم جک بگیریم یه ک ...

به نظرم با این پول ماشین کار کرده بگیرین بهتره تا جک صفر...مثلا کارکرده هیوندا یا کیا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792