ببین عزیزم واسه منم بود این چیزها
خیلی خیلی اذیت شما
آنقدر به در و دیوار خوردم تا به این نتیجه رسیدم
که به شماهم میگم اگه دوست داشتی اجرا کن
من شنیدم باطل سحر باید بگیری
ولی من بلد نیستم و دلم نمیخواد سراغ دعانویس برم
من نماز حضرت زهرا و چهله سوره بقره رو دارم انجام میدم و ۴قل رو هر روز بخوان
آداب داره باید رعایت بشه
لطفاً اگه نمیتونی انجام بدی
اینکار رو شروع نکن
چون سنگینی داره
لطفاً با تحقیق انجام بده