2777
2789

به نظرم گازی بهتره

فقط 20 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

روز های خیلی خوبی تو راهه🧡🌱..در حال تلاش برای رسیده هدف💖🌱🌄🏃‍♀️💙✨🦋🌌👑.. میشه یه صلوات بفرستین 🥺🧡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یدونه زودپز پلوپز بخر از این چندکاره ها یدونه هم زودپز گازی اونطوری هم زودپز گازی داری هم توی اون میتونی برنج و خورشت و بخار پز و آرام پز و همه چی باهم داره

تو مهم بود بمانی که نماندی رفتی جان که باید برود سفت به من چسبیده:)

ما دو قلو پارس خریدیم دو سال پیش، خیلی راضیم. دو سایزه خودمون کوچیکه رو استفاده میکنیم وقتی مهمون داشته باشیم بزرگه، یک در شیشه ای هم داره که هر کدوم زود پز شد اون یکی را بتونی بعنوان قابلمه استفاده کنی. گوشت رو نیم ساعته خوبه خوب میپزه، ایرانی هم هست و حمایت از تولید داخله

من و خدا و یه لقمه نون و وطن🩹

من گازی دارم مارک یونی هوم راضیم ازش

زودپز وقتی داغه نباید توش آب سرد بریزی یا بگیری زیر آب سرد زود خراب میشه ،اینارو از بقیه شنیدم

شاید شبی رها کردم جهان پر اضطرابم را...✨✨

شما گازی دارین؟ چه مارکی؟

استفاده نکزردم عزیزم... مارکش رو نمیدونم... واسه جهازیه گرفتم... ولی خالم برقی داره میگه اصلا خوشمزه نمیشه

فقط 20 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

روز های خیلی خوبی تو راهه🧡🌱..در حال تلاش برای رسیده هدف💖🌱🌄🏃‍♀️💙✨🦋🌌👑.. میشه یه صلوات بفرستین 🥺🧡

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز