2777
2789
عنوان

کادو چی بگیرم ؟

| مشاهده متن کامل بحث + 130 بازدید | 15 پست

ادکلن خوبه با ساعت. دکمه سردست هم اگه شیک باشه خوبه. 

به نظرم یه چیزی کادو بده که مخصوص خودش باشه یعنی درباره چیزایی باشه که دوست داره میتونی سفارش بدی. مثلا من چون شوهرم فرمول مولکلی بنزالدهید رو خیلی دوست داره(میبینی تورو خدا ملت به چه چیزایی علاقه دارن!!! بنزآلدهید!!!😕😕😱) سفارش دادم شکل مولکول رو رو دکمه سردست کندن. البته از چوب بود😆😆😆😆.

اگه میخوای یادش بمونه این کارا هم خوبه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز