2777
2789
تو زندگیواقعی برعکس بوده حتی بعد کشتن جانگ پشیمون میشه ولی دیگه کار از کار میگذره

بانو جانگ خیلی دوسش داشت جتی زن رسمیش کرد اما دیگهبا کارهاش خودشو سرد کرد و امپراطور رفت دنبال دونگی

ملکههمک چون بچه دارنمیشد

M❤️متاهل و متعهدم

بانو جانگ و چانسو در واقعیت زن و شوهرن نه امپراتور

تو گوگل نوشته جی جین هی همسر لی سو یون است

بیا ای دل بگوییم از بهاران🌱بهاران موسم گل فصل باران🌱فراگیرد جهان را شور و غوغا🌱تو گویی باده میجوشد ز مینا🌱بغرد ناگهان ابرسیاهی🌱ببارد بر بساط مرغ و ماهی🌱روانتر آبها درجویباران🌱دوان تر بادها در کوهساران🌱بهاران شاهکار روزگار است🌱کجا مثل بهاران شاهکار است🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی چی یعنی دونگی رو دوست نداشته ؟ و بانو جانگ رو دوست داشته؟

یه سریال هست به اسم زندگی برای عشق که بیشتر شبیه واقعیته در اصل دونگی انقدر تحریف شده که اون سال تاریخدان های کره ای اعتراض کردن در حقیقت دونگی ادم شروری بود که بخاطر حسادت به بانو جانگ براش پاپوش درست کرد و باعث مرگش شد طبق گفته ها بعد ها هم خودش پسر بانو جانگ رو مسموم کرد تا پسرش زودتر پادشاه بشه

🌸وقتی بهت گفتم《باشه عزیزم.》 ببین چقدر احمقی که ازت نا امید شدم.

برو سریال جانگ اوک جون زندگی برای عشق رو ببین که بر حسب واقعیته نظرت عوض میشه

میسه خلاصشو بکی

همونطور که از اسم کاربریم مشخصه اسمم هستی هست😁 (اسممو خیلی دوست دارم بابام انتخابش کرده) یک دختر مجردم مشغول تحصیل و تلاش برای اینده برای همگی یک زندگی سرشار از حس خوب و سلامتی و خوشی ارزو میکنم شمام اگر امضامو خوندین یک ارزوی قشنگ برام بکنید اگر تونستید به خودمم بگید چه ارزویی کردید😁 جدیدا مامان بزرگمو از دست دادم  زن خوبی بود اگر امضامو خوندین براش یک صلواتی چیزی بفرستین اگر فرستادین بگید منم برای رفتگانتون صلواتی چیزی بفرستم

یه سریال هست به اسم زندگی برای عشق که بیشتر شبیه واقعیته در اصل دونگی انقدر تحریف شده که اون سال تار ...

جدا ؟

همونطور که از اسم کاربریم مشخصه اسمم هستی هست😁 (اسممو خیلی دوست دارم بابام انتخابش کرده) یک دختر مجردم مشغول تحصیل و تلاش برای اینده برای همگی یک زندگی سرشار از حس خوب و سلامتی و خوشی ارزو میکنم شمام اگر امضامو خوندین یک ارزوی قشنگ برام بکنید اگر تونستید به خودمم بگید چه ارزویی کردید😁 جدیدا مامان بزرگمو از دست دادم  زن خوبی بود اگر امضامو خوندین براش یک صلواتی چیزی بفرستین اگر فرستادین بگید منم برای رفتگانتون صلواتی چیزی بفرستم

از همه بیشتر میگن بانو جانگ ولی خب حتی تاریخ هم از دلش صد در صد خبر نداره

پس چرا تو فیلم دونگی رو خیلی دوست داره از یکزمانی بهبعد از بانو جانگ سرد میشه بخاطر کارهاش

M❤️متاهل و متعهدم

پس چرا تو فیلم دونگی رو خیلی دوست داره از یکزمانی بهبعد از بانو جانگ سرد میشه بخاطر کارهاش

وا

گفتم دیگه فیلمش تحریف داره و تاریخدان ها اعتراض کردن اصلا برای همین دو سال بعدش سریال زندگی برای عشق رو ساختن

🌸وقتی بهت گفتم《باشه عزیزم.》 ببین چقدر احمقی که ازت نا امید شدم.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز